Sárga csekken számlát befizetni ugyan kényelmetlen az az előnye azonban eddig megvolt, hogy a pénzmozgás költségeit a szolgáltató állja. Ezt a tételt egyre több szolgáltató igyekszik ügyfeleire továbbhárítani - írja a Magyar Nemzet.
A Magyar Posta szabályzata szerint az átutalt összeg 3,6 ezrelékét, plusz átutalásonként 80 forintot fizet a szolgáltató, ha ügyfele befizeti a csekket. Ez egy tízezer forintos számla esetén 116 forintos költség a csekk kibocsátójának.
Legutóbb a UPC-t támadta meg a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ), mivel a cég bruttó 96 forintot számolt fel csekkes ügyfeleinek. A civilek nyomására a cég néhány hét alatt visszavonta a döntést.
A lap értesülései szerint a Pannon GSM lehet a következő a sorban, mely augusztus 21-től bruttó 120 forintot számlázna csekkes ügyfeleinek, illetve a cég értékesítési pontjain személyesen befizetőknek. Ez az összeg akkor is fix, ha a lebeszélt idő kevesebbe kerül mint a példában említett 10 ezer forint.
A FEOSZ tájékoztatása szerint még a héten eldől, mely cégek ellen kezdeményeznek a nemzeti fogyasztóvédelemnél hatósági eljárást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


