Az emberek előszeretettel lógnak órákat a telefonon a rokonokkal, barátokkal beszélgetve. Amióta ez az ügyes kis találmány már mindenki számára elérhető a piacon, szinte alig van, akinek ne lenne vezetékes vagy mobilt telefonja. De mennyit is ülünk a telefonon ténylegesen?
A nemzetközi hívások a tavalyi év során összesen 298 milliárd percet tettek ki a TeleGeography kutatócég vizsgálata szerint. Ez azt jelenti, hogy a Föld minden lakosa közel 45 percet beszélt telefonon, ebbe beletartozik a kisbabáktól kezdve mindenki, még azok is, akiknek nincs telefonja. Vagyis az átlag ettől valószínűleg lényegesen magasabb.

A telekommunikációs cégek az utóbbi években egyre inkább a VOIP hálózatokat szeretik, ami a távközlés egy olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem interneten vagy más, szintén IP-alapú hálózaton folyik.
2005-ben a kommunikáció ilyen formájának növekedése mindössze 10 százalékos volt, ami az elmúlt 20 év legalacsonyabb növekedési üteme. De a beszéd nem áll meg, ugyanis a lassuló növekedés annak róható fel, hogy egyre elterjedtebb a számítógépen keresztül történő beszélgetés, mint a Skype, amibe viszont már nem kapcsolódik be a telefon. 2006-ban 14,1 millió hívást bonyolítottak be Skype-on keresztül...
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.







