Már éttermekben is fizethetünk mobiltelefonnal a Hedz és az Inter-Európa Bank közös mobil fizetési szolgáltatása, az iziSHOP segítségével.
Egyre népszerűbbek az éttermekben a készpénzkímélő bankkártyás fizetések, mégis sokan vannak, akik félnek kártyáikat kiadni kezeikből vagy a hosszadalmasabb bankkártyás kiszolgálás miatt döntenek a készpénz mellett. Ezen a problémán segít az iziSHOP mobil fizetési szolgáltatás új alkalmazása, mellyel a vendég immáron az éttermi számláját is pillanatok alatt kifizetheti mobilja segítségével.
Fizetéskor a vendégnek csak el kell indítania telefonján az iziSHOP alkalmazást, mellyel egy menüből vagy egy azonosítóval kiválaszthatja az adott éttermet és megadhatja a fizetendő összeget. Ha a vendég netán először hall a szolgáltatásról az étteremben, azaz még nem iziSHOP felhasználó, az alkalmazást egy alapdíjas SMS elküldésével pár perc alatt telepítheti mobiljára és már készen is áll a vásárlásra. Az iziSHOP-ban a fizetés nem a telefonszámla vagy egy előre feltöltött egyenleg, hanem az ügyfél Visa vagy MasterCard típusú bankkártyájáról történik. Fizetéskor a felhasználónak egyszer meg kell adnia telefonján a bankkártyája adatait, melyet később el is menthet biztonságosan, így újbóli használatkor elegendő csupán egy előre definiált iziSHOP PIN kódot beütnie és a fizetés pár másodperc alatt megtörténik. A fizetés sikerességéről és az összegről az étterem egy internetes kapcsolaton vagy a fizető pincérnél levő mobiltelefonon kap értesítést az iziSHOP központtól. "Az iziSHOP-pal történő fizetés nemcsak gyorsabb és egyszerűbb, mint egy hagyományos kártyalehúzás folyamata, de a vendégeink számára is nagyobb bizalmat sugall" - vallja az iziSHOP-hoz csatlakozó egyik illusztris szegedi étterem, a Port Royal tulajdonosa, Pataki Csongor. Az iziSHOP új alkalmazása persze nemcsak a praktikusságról és biztonságról szól. "Az új fizetési szolgáltatásunkkal a figyelmet is szeretnénk magunkra irányítani a fiatalok körében." - kommentárta a hírt az egyik legnépszerűbb szegedi szórakozóhely, a Mojo tulajdonosa, Gyorgyevity Drágán.
Az idén áprilisban indult iziSHOP termékei között a vizitdíj, az autópálya-matrica, színházbelépők és parkolási díjfizetés mellett az éttermi fizetés már az ötödik a sorban. A folyamatosan bővülő termékpaletta az iziSHOP menürendszerében egységbe foglalva található meg, így az alkalmazását elindító felhasználó mindig értesül egy új termék megjelenéséről. Az Európában egyedülálló, külföldiek által is használható "mobil áruházi" szolgáltatás (bővebben: www.izishop.hu, wap.izishop.hu) jelenleg angolul és németül is elérhető. Az iziSHOP szolgáltatást üzemeltető Hedz Kft. banki partnere a CIB Bankkal 2008. január 1-jén egyesülő Inter-Európa Bank.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







