A világon mindenfelé ünneplik a ma negyven éves Bic Mac hamburgert, amely a Coca-Cola és a Harley-Davidson mellett a hamisítatlan amerikai életérzést nyújtja a fogyasztók milliárdjainak.
1967. augusztus 24-én történt, hogy egy Jim Delligatti nevű McDonald's étterem vezető a Pennsylvaniai Uniontown-ban Big Mac néven három emeletes burgert kezdett árusítani. Egy évvel később már országszerte szerepelt a menük között és mind a mai napig megtalálható az étteremlánc kínálatában. Az idén 89 éves Delligatti és családja egy Big Mac múzeum megnyitásával teszi emlékezetessé ezt az évfordulót, amit a Pennsylvaniai North Huntingdonban találhatnak meg az érdeklődők.
A McDonald's Corp. a világ több mint 100 országában vezette be kínálatába ezt a burgert, de természetesen mindezek közül Amerikában fogy a legtöbb, nevezetesen 550 millió darab évente, ami másodpercenként 17 darabot jelent.
Az 540 kalóriát és 29 gramm zsírt tartalmazó étel egyik főszereplője volt a mindenki által ismert Super Size Me című lejáratófilmnek. A Big Mac olyannyira ismert világszerte, hogy használják vásárlóerő paritás mérésére, illetve annak kifejezésére is, hogy hol mennyit kell dolgozni a megvásárlásához.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








