Egymilliárd forintos éttermi forgalomra számít az üdülési csekkekből a Magyar Vendéglátó Ipartestület annak apropóján, hogy tegnaptól már néhány független vendéglőben is lehet csekkel fizetni. Az önálló éttermek közül az idén kétszáz szerződhet az üdülési alapítvánnyal - írja a Népszabadság.
Tegnaptól elvileg 55 ezer vendéglátó egység tulajdonosa rohamozhatná meg a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány székházát azt követelve, hogy kapjanak lehetőséget az üdülési csekk beváltására. Az immár sok milliárd forintos piac - az idén csak az első fél évben már 18,5 milliárd forint értékű csekket vásároltak a gazdálkodó szervezetek és 1,7 milliárdnyit adott szociális támogatásként az alapítvány - évről évre bővül, immár majdnem minden tizedik magyarnak van csekkfüzete.
Az éttermi beváltásról már régen megszületett a megállapodás, de mostanáig csupán az alapítvánnyal szerződött 4400 szálláshely közül az a 2088 tudta elfogadni a csekkeket étkezésre - azok, amelyeknek van saját étkezdéjük, éttermük. A vendéglátósok ipartestülete több fórumos egyeztetés után egyelőre kétszáz vidéki étterem nevét tartalmazó listát adott át az üdülési alapítványnak. Mint Háber Tamás, az ipartestület elnöke kijelentette: tudja, hogy a lista összeállítása támadható, de az alapítvány technikai fejlesztésének befejezéséig nem lehet hirtelen sok ezer új elfogadóhellyel bővíteni a beváltók körét. A listán szereplőkért a szakmai testület felelőséget vállal, az viszont már saját döntésük, hogy akarnak-e szerződni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.