Vajon létezhet-e jobb célpont nyáron, mint az egyik leggyakrabban látogatott mediterrán ország homokos tengerpartja? A válasz persze nem, sajnos azonban az online csalók is a turistákhoz hasonlóan gondolkodnak, és bár semmiképpen nem a tengerpartot, de Olaszországot célozták meg.
A tegnapi napon jelentette be az egyik japán informatikai cég, hogy egy közel 4500 olasz turisztikai portált megfertőző kémprogramra bukkant, amely az oldalakatt látogató szörfözők gépére betörve személyes és pénzügyi adatokat lop és továbbít egy chicagói központba.
A gyorsan terjedő "olasz meló" fedőnevet viselő program egy trójait telepít fel a látogatók számítógépeire, mellyel a későbbiekben milliókat érő információkat tulajdoníthatnak el. A program főleg azokra jelent komoly veszélyt, akik a Microsoft Explorer előző változatait alkalmazzák és nem töltötték meg a megfelelő frissítéseket.
Bár a chicagói csalókat felfedezték, a probléma nem oldódott meg az amerikai "telephely" felszámolásával, a program segítségével akárhol a világon folytatható az illegális tevékenység. Így a szakmabeliek mindenkit arra figyelmeztetnek, hogy messze kerüljék el az adott oldalakat.
A csalók egy Oroszországból származó programot használnak az adatok megszerzésére, melyet körülbelül 700 dollárért, körülbelül 131 ezer forintért bármely "hozzáértő" megszerezhet.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








