Az Internetes csalások sora végtelen, bizonyítják ezt napról napra azok a csalók, akik mások személyi és banki adatait felhasználva próbálnak haszonra szert tenni. Amint a fogyasztók megismernek egy módozatot és többségük megteszi a megfelelő lépéseket annak kivédése érdekében, a csalók újabb variációval vagy módszerrel állnak elő.
Az Egyesült Államokban is ennek a folyamatnak a következményeként jelentek meg a szintetikus személyiségi csalások, mely az mások adatainak eltulajdonításához és törvénytelen felhasználásához képest annyiban jelentenek újat, hogy az adatokat nem egyszerűen ellopják, de azokat hamis adatokkal kiegészítve még nehezebbé teszik a csalások felfedezését.A valós adatok, amelyeket a csalók eltulajdonítanak általában társadalombiztosítási számok, melyekhez a későbbiekben egy személyt építenek fel. Az adatnyilvántartásból módszeréből fakadóan a biztosítottak gyakorta hosszú ideig nem fedezik fel, hogy egy csaló kelepcéjébe estek, így az további adataikhoz is könnyedén hozzájuthat.
Nemrég megjelent statisztikák arról árulkodnak, hogy az összes személyi adatlopással járó csalás 84 százaléka szintetikus, és az ilyen bűntettekből származó összes kár 74 százalékáért is a szintetikus variáció a felelős.
S hogy mit tehetünk az ellen, hogy mi is bajba jussunk? A szakértők fokozott óvatosságra intenek, emellett kiemelik a számlalevelek és az első látásra furcsának tűnő levelek alapos átolvasását, mert mint mondják, "az ördög a részletekben rejlik."
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








