Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A MasterCard megbízásából készített kutatás szerint szerda este 100 millió euróért küzdenek az UEFA Bajnokok Ligája döntőjének résztvevői az AC Milan és a Liverpool FC.
A KRC Kutató intézet az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos szponzora, a MasterCard felkérésére 12 európai sport gazdasági szakértőt keresett meg Angliában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és Horvátországban. A felmérés során a sport és üzleti szervezetek képviselőit arra kérték fel, hogy becsüljék meg, mennyit profitálhat a 2007-es UEFA Bajnokok Ligáján győzedelmeskedő csapat és városa a győzelemből.
A szakértők szerint a győztes klub jelentősebb szponzorációs támogatást, televíziós közvetítésekért járó díjat és jegyeladásból származó bevételt könyvelhet el, valamint játékosai is többet érnek majd. Jóllehet, a becsült 100 millió euró továbbra sem haladja meg azt az összeget, amit Európa legjobb klubjai útiköltségre, szállításra és alkalmazotti fizetésekre költenek egy átlagos idényben.
A megkérdezett szakértők szerint a győztes csapatnak otthont adó város sem jár rosszul. A 2005-ben győzedelmeskedő Liverpool FC 70 millió eurós tőkét vonzott az észak-angliai városba, mely elsősorban a fokozott vásárlókedvnek, az idegenforgalomnak, a szponzorációnak, valamint az intenzívebb kereskedelemnek köszönhetően prosperált a győzelemből. Hasonlóképpen az FC Porto otthona is látványos, 12 millió euróra becsült hasznot könyvelhetett el a csapat 2004-es győzelmét követően.
John Stuart, a MasterCard Worldwide szponzorációért felelős vezetője elmondta:
"Mindkét csapat számára nagy a tét mind a küzdőtéren belül, mind azon kívül. Kutatásunk jól kimutatja, hogy egy ilyen jelentős versenysorozat első helyezettjének - a dicsőség mellett - számottevő pénzügyi hasznot is hozhat az UEFA Bajnokok Ligája győzelem. Kijelenthetjük, hogy a BL az egyik legnevesebb klubbajnokság a világon, elég jelentős ahhoz, hogy az egész kontinensen felpezsdítse a labdarúgással kapcsolatos költéseket. A MasterCard számára nagy megtiszteltetés, hogy immár 12 éve hivatalos szponzorként támogathatja az UEFA Bajnokok Ligáját."
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A kutatás szerint a bajnokcsapatok szülővárosai annál nagyobb mértékben részesednek a sikerből, minél kisebbek, viszonylag ismeretlenek a nemzetközi porondon. A nagyobb városoknak - ilyen például Milánó, Barcelona vagy London - kevesebbet hoz a konyhára a győzelem.
Mind az UEFA Bajnokok Ligája, mind az UEFA Európa-bajnokság népszerűsége látványosan nőtt 1992. óta, mikor a MasterCard megkezdte támogatói tevékenységét. Jelenleg a Bajnokok Ligáját a világ legrangosabb sporteseményei között tartják számon. Jól mutatja ezt, hogy a 2004/2005. évadban a mérkőzések látogatóinak csak fele volt európai, 50 százalékuk a kontinens határain túlról érkezett.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A rendeletet most az Európai Unió Tanácsának hivatalosan is el kell fogadnia. Kihirdetését követően az uniós országoknak három éven belül kell megkezdeniük a rendelet alkalmazását.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.