A MasterCard megbízásából készített kutatás szerint szerda este 100 millió euróért küzdenek az UEFA Bajnokok Ligája döntőjének résztvevői az AC Milan és a Liverpool FC.
A KRC Kutató intézet az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos szponzora, a MasterCard felkérésére 12 európai sport gazdasági szakértőt keresett meg Angliában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és Horvátországban. A felmérés során a sport és üzleti szervezetek képviselőit arra kérték fel, hogy becsüljék meg, mennyit profitálhat a 2007-es UEFA Bajnokok Ligáján győzedelmeskedő csapat és városa a győzelemből.
A szakértők szerint a győztes klub jelentősebb szponzorációs támogatást, televíziós közvetítésekért járó díjat és jegyeladásból származó bevételt könyvelhet el, valamint játékosai is többet érnek majd. Jóllehet, a becsült 100 millió euró továbbra sem haladja meg azt az összeget, amit Európa legjobb klubjai útiköltségre, szállításra és alkalmazotti fizetésekre költenek egy átlagos idényben.
A megkérdezett szakértők szerint a győztes csapatnak otthont adó város sem jár rosszul. A 2005-ben győzedelmeskedő Liverpool FC 70 millió eurós tőkét vonzott az észak-angliai városba, mely elsősorban a fokozott vásárlókedvnek, az idegenforgalomnak, a szponzorációnak, valamint az intenzívebb kereskedelemnek köszönhetően prosperált a győzelemből. Hasonlóképpen az FC Porto otthona is látványos, 12 millió euróra becsült hasznot könyvelhetett el a csapat 2004-es győzelmét követően.
John Stuart, a MasterCard Worldwide szponzorációért felelős vezetője elmondta:
"Mindkét csapat számára nagy a tét mind a küzdőtéren belül, mind azon kívül. Kutatásunk jól kimutatja, hogy egy ilyen jelentős versenysorozat első helyezettjének - a dicsőség mellett - számottevő pénzügyi hasznot is hozhat az UEFA Bajnokok Ligája győzelem. Kijelenthetjük, hogy a BL az egyik legnevesebb klubbajnokság a világon, elég jelentős ahhoz, hogy az egész kontinensen felpezsdítse a labdarúgással kapcsolatos költéseket. A MasterCard számára nagy megtiszteltetés, hogy immár 12 éve hivatalos szponzorként támogathatja az UEFA Bajnokok Ligáját."
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A kutatás szerint a bajnokcsapatok szülővárosai annál nagyobb mértékben részesednek a sikerből, minél kisebbek, viszonylag ismeretlenek a nemzetközi porondon. A nagyobb városoknak - ilyen például Milánó, Barcelona vagy London - kevesebbet hoz a konyhára a győzelem.
Mind az UEFA Bajnokok Ligája, mind az UEFA Európa-bajnokság népszerűsége látványosan nőtt 1992. óta, mikor a MasterCard megkezdte támogatói tevékenységét. Jelenleg a Bajnokok Ligáját a világ legrangosabb sporteseményei között tartják számon. Jól mutatja ezt, hogy a 2004/2005. évadban a mérkőzések látogatóinak csak fele volt európai, 50 százalékuk a kontinens határain túlról érkezett.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








