A tengerentúli kutatók nemrégiben publikált kísérletei bizonyítják, hogy az Internet pozitív hatással van az Internetezők mozgással kapcsolatos attitűdjeire, így az eredmények szerint maga az ok lehet az eszköz az állandóan ülő felnőttek újbóli "mozgósítására".
Az Egyesült Államokban a tavalyi évben 145 millió állampolgár rendelkezett hozzáféréssel a világhálóhoz, a nagyfokú Internet-penetráció azonban egyúttal azt is jelenti, hogy növekszik az egyre kevesebbet mozgó, és egészségükre kevesebb figyelmet fordító felnőttek száma.
A legújabb kísérlet eredményei azonban arra utalnak, hogy pont az Internet lehet az az eszköz, mellyel az otthon ülők felé is el lehet érni, és tudatosítani bennük a testmozgás jelentőségét egészségük megőrzése szempontjából.
A szakértők szerint körülbelül 80 millió emberhez juttathatnák el a világhálón a nagyon fontos üzenetet különböző honlapokon keresztül, melyek technikai segítséget nyújtanának az edzések megkezdéséhez és fórumot az "együtt tornázóknak", akik ily módon oszthatnák meg egymással élményeiket.
A Rhode Island-i egyetem által lefolytatott kísérletben 249 ülőmunkát végző felnőtt vett részt, akik különböző online és nyomtatott segédanyagot kaptak. Egy év eltelte után az interaktív online támogatást kapott kísérleti alanyok általában 90 percet mozogtak hetente, míg ugyanez az érték az online, de nem interaktív segédanyagok esetében 80 perc volt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza