A vásárlók széles körének szándékos félrevezetésével vádolják a Tescót Nagy-Britanniában, miután a szigetország piacvezető kiskereskedője fél áron hirdette meg zöldség és gyümölcs termékeit...csak előtte jókora áremelést hajtott végre. Az illetékes hatóságok megkeresésére a szezonális áringadozás nevetséges meséjével álltak elő, miközben versenytársaiknál az adott időszakban kifejezetten árcsökkenés volt tapasztalható az adott termékkategóriában.
A Tesco reklámkampányában arról igyekszik meggyőzni vásárlóit, hogy rendkívül egészséges, ha naponta többször esznek zöldséget és gyümölcsöt, ezért ők ezen áruk bizonyos körét egész évben fél áron adják. Arról már nem szólnak a hirdetések, hogy az akció előtt abnormális mértékű áremelést hajtanak végre néhány napra, hiszen a jogszabályok szerint az engedmény mértékét az utolsó meghirdetett árhoz kell viszonyítani.
Így történhetett például, hogy egy kiló alma december közepén 1,19 fontba került, majd pár nappal később 1,99-re emelték az árát, ahonnan az 50%-os akció 99 pennyre nyomta azt le. A példa tulajdonképpen minden akciós gyümölcs és zöldség esetében megállja a helyét, a Tesco azonban a drasztikus árváltozásokat a szezonális hatásokkal magyarázza.
A legnagyobb konkurens, az Asda természetesen gyorsan a hatóságok segítségére sietett és leszögezte, náluk az adott termékek árai decemberben stabilak voltak, mielőtt januárban némileg csökkentek volna.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








