2003-ban kezdtek dolgozni a Skype és a Kazaa alapítói egy Venice Project kódnevű titkos vállalkozáson, melynek keretében a tévézést az internetre szeretnék átirányítani. Az azóta Joost névre átkeresztelt próbálkozás keretein belül a felhasználóknak nem kell pótlólagos hardvereket beszerezniük, egyszerűen egy szoftvert kell csak letölteni, hogy interneten rengeteg tévécsatornát foghassanak.
A szolgáltatás jelenleg még csak meghívásos alapon elérhető, nyáron azonban élesben is debütálhat. Akinek a fentiek nem keltették fel az érdeklődését, annak érdemes a következő varázsszóra fókuszálnia: ingyenes, mindezért egy fillért sem kell fizetni.
A Joost terveinek fényében a YouTube, a Google Video és az Apple TV mind kőkori kezdeményezésnek tűnhet, a radikális újításairól híres páros így könnyen lehet, hogy ismét nagyot alkot(ott).
A Joost készítői a Viacom mellett a Jump TV-vel is hamarosan megállapodást kötnek, mely azért jelentős, mert utóbbi a világ legnagyobb tévécsatorna disztribútora (70 ország 270 csatornájának jogaival rendelkezik).
Az ingyenességhez arra van szükség, hogy óránként 3 perc hirdetést megnézzen a szolgáltatás igénybe vevője. A Joost az abszolút egyszerűségre törekszik, nincs felhasználók által generált tartalom sem, mint a konkurenseknél.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A szolgáltatás keretein belül jelenleg 50-nél is kevesebb csatorna fogható, hamarosan azonban ez a szám több százra, végül pedig több ezerre nő majd.
A hirdetők már most lázban égnek, az internet-alapú megjelenésnek ugyanis megvan a pontos mérhetőségből fakadó előnye, amellett hogy sokkal hatékonyabban lehet célozni a világhálón mint a hagyományos tévés megjelenésekkel.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








