2003-ban kezdtek dolgozni a Skype és a Kazaa alapítói egy Venice Project kódnevű titkos vállalkozáson, melynek keretében a tévézést az internetre szeretnék átirányítani. Az azóta Joost névre átkeresztelt próbálkozás keretein belül a felhasználóknak nem kell pótlólagos hardvereket beszerezniük, egyszerűen egy szoftvert kell csak letölteni, hogy interneten rengeteg tévécsatornát foghassanak.
A szolgáltatás jelenleg még csak meghívásos alapon elérhető, nyáron azonban élesben is debütálhat. Akinek a fentiek nem keltették fel az érdeklődését, annak érdemes a következő varázsszóra fókuszálnia: ingyenes, mindezért egy fillért sem kell fizetni.
A Joost terveinek fényében a YouTube, a Google Video és az Apple TV mind kőkori kezdeményezésnek tűnhet, a radikális újításairól híres páros így könnyen lehet, hogy ismét nagyot alkot(ott).
A Joost készítői a Viacom mellett a Jump TV-vel is hamarosan megállapodást kötnek, mely azért jelentős, mert utóbbi a világ legnagyobb tévécsatorna disztribútora (70 ország 270 csatornájának jogaival rendelkezik).
Az ingyenességhez arra van szükség, hogy óránként 3 perc hirdetést megnézzen a szolgáltatás igénybe vevője. A Joost az abszolút egyszerűségre törekszik, nincs felhasználók által generált tartalom sem, mint a konkurenseknél.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A szolgáltatás keretein belül jelenleg 50-nél is kevesebb csatorna fogható, hamarosan azonban ez a szám több százra, végül pedig több ezerre nő majd.
A hirdetők már most lázban égnek, az internet-alapú megjelenésnek ugyanis megvan a pontos mérhetőségből fakadó előnye, amellett hogy sokkal hatékonyabban lehet célozni a világhálón mint a hagyományos tévés megjelenésekkel.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








