Szeretnél sok pénzt keresni néhány kattintással a világhálón? Nem lehetetlen, érkezik a válasz számtalan Internetes oldalról, amelyek mesés jövedelmet ígérnek, ehhez elvileg nem kell mást tenned mint megnézned néhány hirdetést. Persze mindez túl szép, hogy igaz legyen, és sok esetben az elvégzett "munka" ellenében semmit sem kapsz.
A szakértők szerint ismét teret nyertek a Pay-per-click hirdetésekkel kapcsolatos csalások, amelyekkel az otthon dolgozókat és az alacsony jövedelemmel rendelkezőket célozzák. Az ügyben olyan nagyvállalatok is érintettek, mint a Google vagy a Yahoo!.
A Pay-per-click rendszereket a lakosság elérésére alkalmazzák a vállalatok, ily módon juttatva el üzenetüket a fogyasztóhoz, aki a hirdetések megtekintéséért elvileg fizetést kap. A kattintás alapon meghatározott összeg viszonylag kicsi, körülbelül 10-30 cent, de a "szorgos dolgozó", ha nem sajnálja használni az ujját, szép summára tehet szert. A kérdés csupán az, megkapja-e, amit megérdemel?
Sajnos a gyakorlatban egyre inkább jellemzővé válik a nemleges válasz a fenti kérdés feltételekor, és a könnyű pénzszerzés reményében az Internetes hirdetőoldalak gyakorta kihasználják a gyanútlan munkavállalót. A jelenségre való reakcióként egyre gyakrabban jönnek létre olyan hitelesítő vállalkozások, amelyek megteremtik a biztonságos kapcsolatot a munkáltató és a munkavállaló között.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml