6 °C Budapest

Magas fizetés néhány kattintásért? - ilyen tényleg csak a mesében van!

Pénzcentrum
2007. február 13. 06:50

Szeretnél sok pénzt keresni néhány kattintással a világhálón? Nem lehetetlen, érkezik a válasz számtalan Internetes oldalról, amelyek mesés jövedelmet ígérnek, ehhez elvileg nem kell mást tenned mint megnézned néhány hirdetést. Persze mindez túl szép, hogy igaz legyen, és sok esetben az elvégzett "munka" ellenében semmit sem kapsz.

A szakértők szerint ismét teret nyertek a Pay-per-click hirdetésekkel kapcsolatos csalások, amelyekkel az otthon dolgozókat és az alacsony jövedelemmel rendelkezőket célozzák. Az ügyben olyan nagyvállalatok is érintettek, mint a Google vagy a Yahoo!.

A Pay-per-click rendszereket a lakosság elérésére alkalmazzák a vállalatok, ily módon juttatva el üzenetüket a fogyasztóhoz, aki a hirdetések megtekintéséért elvileg fizetést kap. A kattintás alapon meghatározott összeg viszonylag kicsi, körülbelül 10-30 cent, de a "szorgos dolgozó", ha nem sajnálja használni az ujját, szép summára tehet szert. A kérdés csupán az, megkapja-e, amit megérdemel?

Sajnos a gyakorlatban egyre inkább jellemzővé válik a nemleges válasz a fenti kérdés feltételekor, és a könnyű pénzszerzés reményében az Internetes hirdetőoldalak gyakorta kihasználják a gyanútlan munkavállalót. A jelenségre való reakcióként egyre gyakrabban jönnek létre olyan hitelesítő vállalkozások, amelyek megteremtik a biztonságos kapcsolatot a munkáltató és a munkavállaló között.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem