Számlagyárat működtető bűnözői csoportot leplezett le a vám- és pénzügyőrség nyomozószolgálata. A csoport 3,1 milliárd forint értékben állított ki fiktív számlákat, közel száz vállalkozásnak; ezzel legalább 700 millió forint ÁFA-kiesést okozott a költségvetésnek.
A Népszabadság értesülései szerint a társaság ellen egy éve folyt nyomozás nyílt és titkos módszerekkel. A gyanúsítottakra végül csütörtökön egy fővárosi pénzintézet előtt, pénzátadás közben csaptak le a vámos kommandósok. A csoport általuk működtetett, vagy közreműködésükkel alapított, de csak papíron működő vállalkozások nevében bocsátott ki fiktív számlákat.
Az akcióban a csoport hat tagját fogták el és vették őrizetbe, és ötmillió forint készpénzt foglaltak le. Zárolták a gyanúsítottak bankszámláit is. A házkutatások és a kihallgatások még csütörtök este is nagy erőkkel folytak.

Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt. Nem véletlen, hogy a sajátmárkás termékek ennyire nagy népszerűségnek örvendenek Magyarországon.

Ez most komoly, tényleg 40000 forintot ér ez az 1000 forintos bankjegy? Bárki fiókjában lapulhat egy
Ma már a modern, új pénzeknek is igen komoly gyűjtőtábora van Magyarországon.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


