Sok divatcég üzletében csalódniuk kell azoknak, akik a 60-70%-os nagy kiárusításokra várnak, a két outlet üzletközpont megnyitásával ugyanis megoldódott egy régi gond, nevezetesen a raktáron maradt készletek kiárusítása - írja a Népszabadság.
Hazánkban a ruházati boltok körében nagyon jónak számít, ha készletek közel 60%-át sikerül teljes áron értékesíteni, az olaszoknál azonban jobban pörög az üzlet, ott a 70%-os arányt is el lehet érni.
A megmaradt akciós áru az outletben köt ki, ahol a másfél-két évesnél régebbi divatcikk is vevőre talál, igaz, az eredeti ár mindössze harmadáért.
A ruházati láncok egyelőre egyáltalán nem érzékelik a megszorító intézkedések keresletcsökkentő hatását.
A lap szerint egyébként egy vállfán lógó pulóver teljes árának mintegy 40%-ából kijön a cég valamennyi költsége a gyártástól az üzletbérleten át az eladó béréig. A nagyobb láncokat elsősorban az sújtja, hogy a magyarok a ruha- és cipőpénz harmadát a feketepiacon költik el, a kormány pedig tehetetlen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


