Lemondott a japán kancelláriaminiszter, Genichiro Sata, miután egy helyi médium megszellőztette, hogy a politikus parlamentbe jutását segítő szervezet 656 600 dollárnyi összeget költött egy nem létező iroda fenntartására.
A közigazgatási reformokért felelős tisztviselő először tagadta, hogy az adócsalásról bármiféle tudomása lett volna, később azonban elismerte, hogy a szervezet költségként leírt bevételeinek egy részét más szervezetek élték fel.
Sata már a második magas rangú tisztségviselő, akinek kellemetlen okok miatt kell távoznia Shinzo Abe kormányának szeptemberi megalakulása óta. A múlt héten az adóügyekért felelős Masaaki Hommának kellett lemondania, miután kiderült, hogy nem megfelelő módon használta a kormányzati célra fenntartott ingatlanok egyikét. Mindezek hatására a jelenlegi japán kormány támogatottsága a megválasztás kori 70-ről 50 százalékra esett vissza.
Abe miniszterelnök már ki is nevezte Sata utódját, aki szerint a közigazgatási reformok pontos végrehajtása visszaállíthatja majd a megingott bizalmat a kormány tevékenységével kapcsolatban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








