A miniszterelnök karácsony előtti blog-bejegyzése segítségével betekintést nyerhetünk letűnt korok karácsonyába. Megtudhatjuk, hogyan lett Gyurcsány Ferencnek karácsonyfája és mit ajándékoz szeretteinek.
"Kisgyermek koromban Pápa belvárosában laktunk. No, az első karácsonyi emlékeim még ebből a lakásból valók. Nehezen aludtam el azokon az éjszakákon, emlékszem - nyilván már nagyobbacska voltam -, hogy pörölt velem apám, "most már aztán elég, és tessék elaludni". Nyilván hozni akarták a fát. De én annál jóval izgatottabb voltam, hogysem el tudtam volna aludni. Csak később lett szokás, hogy 24-e délutánján díszítettük a fát, és ekkor ajándékoztuk meg egymást. Gyerekkoromban ez még 25-én reggelre maradt. Volt egészen nehéz karácsonyunk is, apám éppen akkor nem volt velünk, elég elkeserítően mentek otthon a dolgok. Egyik napról a másikra éltünk. Minden jel arra mutatott, hogy még karácsonyfára sem fogja futni. Aztán ez valahogyan kiderült Éva osztálytársai számára, és karácsony előtt egy nappal beállítottak egy szobanövénynek való, cserépbe ültetett 30-40 cm-es kis karácsonyfával. Így aztán az a karácsony sem telt el fa nélkül.
Én a meglepetések híve vagyok az ajándékozásban. Nem nagyon szeretem előre megbeszélni, ki, mit kap. Azt sem szívlelem, ha listákat készítenek arról, hogy ki, mit szeretne. Azzal együtt sem, hogy a gyerekek persze ilyenkor már hónapok óta bombáznak bennünket mindenfajta ötletekkel, és az is igaz, hogy nem lehet teljesen figyelmen kívül hagyni ezeket. Kár lenne tagadni, már nagyon várom, hogy jöjjön a karácsony."
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








