Nem meglepő, hogy karácsony előtt felpörög a kiskereskedelmi forgalom, az ajándékozási lázban pedig rengetegen kapnak olyan dolgokat, melyek valami miatt nem felelnek meg igényeiknek. Nincs hát mit tenni, az ünnepek után vissza kell vinni a hasznavehetetlen ajándékokat, már ha visszaveszik őket...
Az Egyesült Államokban a National Retail Federation adatai szerint mintegy 9%-os a visszavitt ajándékok aránya, mely azonban nagyban köszönhető a kitűnő alkalmat kihasználó csalók tevékenységének is.
A tengerentúlon rengetegen igyekeznek hasznot húzni abból, hogy hamis számlával, sokszor lopott termékeket visznek vissza az üzletekbe, mellyel becslések szerint 3.5 milliárd dolláros kárt okoznak a kiskereskedelmi szektornak. Sokan azt a trükköt is bevetik, hogy egy alkalomra szükséges árut (pl. ruhát) használtan visznek vissza, mintha az nem lett volna megfelelő. (Ezzel a problémával a megkérdezett amerikai cégek több mint fele találkozott már, míg lopott árut 95.2%-ukba próbáltak már "visszacseréltetni".)
A fentiek láttán nem meglepő, hogy számos kiskereskedelmi lánc jelentősen szigorította visszavételi politikáját: egyesek a vásárlók teljes körű tájékoztatása mellett egyszerűen nem hajlandók visszavenni a hibátlan árukat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml