Megindult az idei karácsonyi láz is, amelyet főként a műszaki áruházakban hétvégenként kígyózó sorok jeleznek. A megszorító csomag vásárlóerőre gyakorolt negatív hatása még egyáltalán nem érezhető, a novemberi adatokból kiindulva, a műszaki áruházak jelentős forgalombővülésre számítanak 2006 decemberében - írja a Napi.
Szánthó Balázs, a Media Markt koncepciómenedzsere szerint a következő hetekben is folytatódni fog az a tendencia, mely szerint az idei év forgalombővülése még a tavalyi rekordot is meghaladva, továbbra is két számjeggyel növekszik. Az Elekctro World is jó karácsonyra számít, míg a Euronics, amely főleg vidéken és a háztartási gépek terén erős, már érzi az intézkedések negatív hatásait, bár szakértők szerint azok hatásai leghamarabb a jövő év elején gyakorolnak majd jelentősebb hatást a piacra.
Tovább folytatódhat a labdarúgó-világbajnokság körüli LCD- és plazma tv vásárlási láz, amelyet tovább fokozhat, hogy nyár óta közel 30 százalékkal esett ezeknek a termékeknek az ára. A vásárlások üteme várhatóan még csak most fog felgyorsulni, miután az áruházak előrukkolnak a vevőcsalogató 0 százalékos THM-ű hitelekkel.
A vásárlási lázat tovább fokozza, hogy a Sulinet kedvezményt az idén lehet utoljára igénybe venni, vélhetően ennek következtében nőtt egy ötödével a laptopok eladásának aránya, különösen az olcsó, 150-200 ezer forintos eszközök népszerűek.
Az egyéb számítástechnikai eszközök eladásából származó bevétel- az árcsökkenés ellenére - tovább növekedett, a csökkenő trend októberben fordult meg, s bár megindult a növekedés, az eladások még mindig a tavalyi szint alatt vannak. A karácsonyi szezon sikertermékei a Microsoft új játékkonzolja, az Xbox 360, a mobil navigációs rendszerek és a digitális hanghordozók lesznek.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


