21 °C Budapest

Sör, jégkrém, ásványvíz...ez most a menő!

Pénzcentrum
2006. június 28. 15:27

A Tesco áruházak hűsítő ajánlatai közül legnépszerűbbek a jégkrém, az ásványvíz és a sör. A kánikula hatására ezek fogyasztása jelentősen megnövekedett. Június első hetéhez képest a múlt heti hőségben majdnem 2,5-szer annyi jégkrém, 2-szer több ásványvíz és 1,5-szer nagyobb mennyiségű sör fogyott. A szezonális terméknek számító ventillátorok és klímaberendezések iránt is megélénkült a kereslet.


Az ásványvíz egyre kedveltebb szomjoltó a Tesco eladási tapasztalati alapján is. Ez is bizonyítja, hogy a szakemberek tanácsait megfogadják a vásárlók, és legalábbis a kánikula idején inkább ásványvizet isznak nem cukros üdítőt. Jellemző még, hogy az ásványvízforgalom kétharmadát a szénsavas vizek adják. A pálcás jégkrémek igazi nyári csemegének számítanak, éves forgalmuk 90%-a a májustól szeptemberig tartó időszakra esik. A dobozos jégkrémeknek egyenletesebb a fogyása, de egy igazi meleg nyári hónapban többszörösére emelkedik az eladásuk. A forró nyári napok nagy slágere még a sör is. A hőség és a foci VB-re szóló sörakciók is élénkítették a keresletet az ország 58 Tesco hipermarketében.

Jellemzően nyári szezonális termékek a különféle hűtőberendezések. Április közepétől szeptember végéig kínálnak a Tesco áruházak műszaki osztályai többféle ventillátort, klímaberendezést. Az asztali, álló és oszlop ventillátorok, mobilklímák vagy a split típusú hűtő-fűtő klímarendszerek forgalmi csúcsa június-július hónapokra tehető.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. március 29. 10:30
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem