7 °C Budapest

Sör, jégkrém, ásványvíz...ez most a menő!

Pénzcentrum
2006. június 28. 15:27

A Tesco áruházak hűsítő ajánlatai közül legnépszerűbbek a jégkrém, az ásványvíz és a sör. A kánikula hatására ezek fogyasztása jelentősen megnövekedett. Június első hetéhez képest a múlt heti hőségben majdnem 2,5-szer annyi jégkrém, 2-szer több ásványvíz és 1,5-szer nagyobb mennyiségű sör fogyott. A szezonális terméknek számító ventillátorok és klímaberendezések iránt is megélénkült a kereslet.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


Az ásványvíz egyre kedveltebb szomjoltó a Tesco eladási tapasztalati alapján is. Ez is bizonyítja, hogy a szakemberek tanácsait megfogadják a vásárlók, és legalábbis a kánikula idején inkább ásványvizet isznak nem cukros üdítőt. Jellemző még, hogy az ásványvízforgalom kétharmadát a szénsavas vizek adják. A pálcás jégkrémek igazi nyári csemegének számítanak, éves forgalmuk 90%-a a májustól szeptemberig tartó időszakra esik. A dobozos jégkrémeknek egyenletesebb a fogyása, de egy igazi meleg nyári hónapban többszörösére emelkedik az eladásuk. A forró nyári napok nagy slágere még a sör is. A hőség és a foci VB-re szóló sörakciók is élénkítették a keresletet az ország 58 Tesco hipermarketében.

Jellemzően nyári szezonális termékek a különféle hűtőberendezések. Április közepétől szeptember végéig kínálnak a Tesco áruházak műszaki osztályai többféle ventillátort, klímaberendezést. Az asztali, álló és oszlop ventillátorok, mobilklímák vagy a split típusú hűtő-fűtő klímarendszerek forgalmi csúcsa június-július hónapokra tehető.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. december 1. szerda
Elza
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?