Nem kell kliensprogramot letölteni, nem a számítógépről kell beszélni, hanem hagyományos telefonnal és feltűnően jó a minőség...ennyi elég volt, hogy felkeltse a figyelmünket: kipróbáltuk az internetes telefónia úttörőjét a Jajah.com-ot, mely új színt visz a piac fejlődésébe. Lássuk, miben egyedi ez a szereplő és miért éppen rajta keresztül éri meg telefonálni! Egyáltalán megéri a Jajah-t választani?
Nem kell kliensprogramot letölteni, nem a számítógépről kell beszélni, hanem hagyományos telefonnal és feltűnően jó a minőség...ennyi elég volt, hogy felkeltse a figyelmünket: kipróbáltuk az internetes telefónia úttörőjét a Jajah.com-ot, mely új színt visz a piac fejlődésébe. Lássuk, miben egyedi ez a szereplő és miért éppen rajta keresztül éri meg telefonálni! Egyáltalán megéri a Jajah-t választani?
Az oldal meglehetősen eredeti lehetőséget kínál: meg kell adni saját telefonszámunkat és a hívott félét, majd a Jajah összekapcsolja a feleket. Mivel ez első látásra érdekesnek tűnik, kipróbálhatjuk 5 ingyen perc erejéig. Az ingyenes lehetőség csak vezetékes számokra vonatkozik, a két szám megadása és a Call megnyomása után először saját telefonunk csörög, majd ha felvesszük, elkezd csörögni a hívott is és máris beszélhetünk. A minőség a többi szolgáltatóhoz képest meglepően jó, bár ezt nem lehet pár perc tapasztalat után egyértelműen kijelenteni.
Mivel az első percek nem okoztak csalódást, megnézzük miként használhatjuk a Jajah-t, ha lejár a szűkös ingyen keretünk. A regisztráció során meg kell adnunk legalább egy telefonszámot, melyet az „olcsó beszélgetésekhez” szeretnénk használni. (Összesen 3 számot adhatunk meg: egy otthonit, egy irodait és egy mobilt.)
A regisztrációt élesítő e-mailben újabb érdekességeket találunk: választhatjuk a máshol is elérhető pre-paid rendszert, de lehetőség van a hitelkártyás, utólagos fizetésre is. Utóbbi esetben a hitelkeretünk idővel folyamatosan nő, ha mindig pontosan fizetünk, első alkalommal azonban 2.5 eurós költség elérésénél kell fizetni.
Fontos kiemelni, hogy versenytársaitól eltérő módon a Jajah nem kínál ingyenes hálózaton belüli (internetes) hívásokat. Ennek ellenére mégis ütőképes lehet a versenyben, hiszen élvezi a Sequoia Capital kockázati tőke társaság támogatását és igazgatóságában helyet kapott az ICQ társalapítója, Yair Goldfinger is.
Nincs más hátra (mivel a használat kliensprogram hiányában végtelenül egyszerű), össze kell hasonlítani a percdíjakat a versenytársak áraival! Mivel itt a saját számunkat is meg kell adnunk, a percdíjak eszerint is különböznek: (A táblázat adatai a 15%-os áfát tartalmazzák.)

Korábbi Voip körképünk összehasonlító táblázatával (Klikk ide!) összevetve látható, hogy az árak a legtöbb dimenzióban nem versenyképesek, a felhasználóknak így azt kell mérlegelniük, hogy mennyit ér számukra az egyszerűség, illetve mindenki eldöntheti, hogy minőség tekintetében melyik szolgáltató képes kielégíteni igényeit.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








