A Mikroháló Kft. 2006. 01. 17-én elindította a 06-21 - es körzetszámú, VoIP telefonszolgáltatását, amely minden szélessávú Internet hozzáféréssel rendelkező ügyfél számára elérhető.
A Mikroháló Kft. 2006. 01. 17-én elindította a 06-21 – es körzetszámú, VoIP telefonszolgáltatását, amely minden szélessávú Internet hozzáféréssel rendelkező ügyfél számára elérhető.
A hálózaton belüli hívások ingyenesek, a vezetékes hálózat bármikor kapcsolási díj nélkül hívható csúcsidőn kívül percenként bruttó 6, csúcsidőben percenként bruttó 8 Ft-ért. Az európai országok többsége is hasonló árakon hívható.
A szolgáltatás igénybevételéhez csupán egy szélessávú internet hozzáférés szükséges (függetlenül attól, hogy az; vezetékes, mikrohullámú, vagy kábel TV hálózat), melynek ajánlott feltöltési sebessége legalább 96kb/s.
Minden előfizető saját – visszahívható - telefonszámot kap (06-21 xxx xxxx), amellyel bárhonnan -földrajzi korlátok nélkül- kezdeményezhet hívásokat, bármely magyarországi vagy külföldi, hagyományos, vagy VoIP rendszerbe. A szolgáltatás hagyományos telefonkészülékkel (megfelelő illesztő egység – ATA- alkalmazásával), VoIP készülékkel és számítógép segítségével egyaránt elérhető.
Az elindult szolgáltatás jelenleg csak post-paid (utólag fizetős) módon vehető igénybe, de néhány héten belül pre-paid (előre fizetéses) konstrukcióban is elérhető lesz.
Tekintettel arra, hogy az interneten jelenleg is számos kedvezőbb ajánlat található és a magyar fogyasztók sokkal árérzékenyebbek annál, minthogy a márka magyarságát tartsák szem előtt, a díjak a verseny éleződésével csökkenhetnek...
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila
- Több kilométeres dugó alakult ki az M3-as autópályán
- Durván elszállhat a párizsi olimpia költségvetése
- Feljelentették a kormánypárti képviselők Budapest I. kerületének polgármesterét
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül