A MasterCard International, a 2006-os FIFA Világbajnokság hivatalos támogatója bejelentette, hogy minden, a harmadik jegyeladási szakaszban[1], a www.fifaworldcup.com honlapon igényelt és MasterCard bankkártyával fizetett VB jegy után 1 eurót az UNICEF (ENSZ Gyermekalap[2]) számára ajánl fel. A szervezők a jelenleg folyó jegyeladási szakaszban összesen 300,000 jegyet értékesítenek majd, a kártyatársaság várhatóan 200,000 eurót adományoz majd a szervezetnek.
Az UNICEF 2006-ban a MasterCard és a FIFA támogatásával olyan sporttal kapcsolatos programokat indít el, melyek keretében a futballt a tolerancia népszerűsítésére kívánja használni, elsősorban a gyermekek és a fiatalok körében. A programok fejlődő országokban futnak majd, többek között Angolában és Elefántcsont-parton. A labdarúgás segítségével az UNICEF a béke, az erőszakmentesség és diszkrimináció nélküli világ üzenetét hirdeti majd.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








