A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Ahogy korábban beszámoltunk róla, megindult a magyar lakosság körében a tartós élelmiszerek, háztartási cikkek felhalmozása. A koronavírus járvány miatt készlethiánytól vagy karanténtól tartva roham indult a boltokba. A különböző "túléléshez" szükséges termékeket felsoroló listákon többnyire a kézfertőtlenítő és a szájmaszk mellett gyógyszerek is szerepelnek. A Pénzcentrum megkérdezte a Hálózatban Működő Gyógyszertárak Szövetségének (HGYSZ) szakmai elnökét, Dr. Marjai Tamást, mi a helyzet most a magyar patikákban.
A szakértő elmondta: "A koronavírusos járvány hatására a gyógyszertárakban leginkább két fajta terméket keresnek. Az egyik az egészségügyi szájmaszkok, melyek az elmúlt hetekben a nagy kereslet hatására hiánycikkekké váltak. Reméljük, hogy a kormányzati intézkedések hatására ez a probléma hamarosan megszűnik. A maszkok mellett a kézfertőtlenítő készítmények iránt nőtt meg ugrásszerűen a lakossági igény, mellyel a gyógyszertárak nem minden esetben tudtak lépést tartani. A gyógyszerellátás szereplői nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy minél hamarabb sikerüljön pótolni a szükséges készleteket, ezzel biztosítva a folyamatos ellátást."
Azt viszont nem erősítette meg Marjai Tamás, hogy más gyógykészítményekből megnőtt volna a kereslet egy átlagos influenza szezonra eső időszakhoz képest:
Egyelőre tehát attól nem kell tartani, hogy készlethiány lépne fel, akár kézfertőtlenítőből is. A szájmaszkok ismételt forgalomkerülésére azonban még határozatlan iseig várnunk kell.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








