Csirke vásárlásakor figyeljünk a hús színére, állapotára és a csomagolásban lévő folyadék mennyiségére.
Az Ormánság területén 3 kis település összefogásából született meg a régi receptúrákat újraélesztő Bőközi Legendás húsipari vállakozás. A közmunkaprogramból indult kezdeményezés mára kinőtte magát, és egy országos lefedettségű kereskedelmi hálózat termékdíját is elnyerte.
Molnár Balázs ügyvezető nyilatkozott a HelloVidéknek arról, hogy hogyan is indult a vállalkozás: 2016-ban 3 település polgármestere úgy döntött, hogy szeretnének egy olyan közfoglalkoztatási programot létrehozni, amivel a helyieket foglalkoztatva kicsit a háztáji sertéstartásra alapozva egy modern, mégis kisüzemi vágóhidat, feldolgozót hoznak létre. A Belügyminisztérium közel 420 millió forinttal támogatta a 3 település elképzelését. 2018-ban végül sikeresen létrejött a sertéstelep és feldolgozóüzem, majd ugyanennek az évnek a végén a polgármesterek vásároltak egy Kft-t. Úgy gondolták, hogy profitábilisabb cégformába kell átvinni a sertéstartást és a termékgyártást. Felmerült kérdésként, hogyan fogják eladni a termékeket.
"Ekkor kerestek meg, mert én is a közelben készültem üzemeltetni egy vágóhidat, de nem szerették volna, hogy konkurenciái legyünk egymásnak. Megosztották a terveiket és megkérdezték, hogyan lehetne sikerre vinni az ötletet. 2019-ben 8 hónapig készítettük elő a projektet, közben hoztuk létre a Bőközi Legendás termékcsaládot. Azért kapta ezt a nevet, mert maga a projekt otthona az Ormánság Bőközi nevű részén van" mondta el az ügyvezető.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom