A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Nagyot fordult a világ a napi bevásárlások terén is: a koronavírus terjedésével kevesebben keresik fel a forgalmas bevásárlóhelyeket, helyette inkább az otthon biztonságában az internetes bolti kínálat felé fordulnak. Az elmúlt hetekben az élelmiszer-kiszállító cégeknek a megszokott kereslet többszöröse szakadt a nyakába, míg az iparcikkek határtalan kínálatát nyújtó webáruházak is növekvő arányban igyekeznek kiváltani a lakossági fogyasztás rutinszerű elemeit. A feltörekvő házhozszállítási terület zászlóshajói gondoskodnak az online rendelések biztonságáról a járvány idején.
A járvány terjedésével szaporodó kockázatok ellenére is biztonságos vásárlások lehetőségére hívta fel a figyelmet az Ecommerce Hungary, kiemelve, hogy az internetes kereskedelemben ennek érdekében védelmi intézkedések történtek. Az iparági szakszövetség az Extreme Digital, az eMAG Magyarország, a Media Markt Magyarország és a csomagkézbesítést végző nagyobb futárcégek többsége, így az MPL, a GLS és a FoxPost képviseletében közölte: a koronavírus szélesebb körben való megjelenése óta több mint egymillió rendelést teljesítettek Magyarországon. Ebből látszik, mekkora jelentősége van, hogy a rendkívüli állapotok kezelésére a helyzethez igazodó mozgástérrel rendelkezzen a hazai webkereskedelem.
Mivel a házhoz szállítással vagy személyre szabott átvételi lehetőséggel megoldható internetes bevásárlások szerepe villámgyorsan felértékelődött a vírus árnyékában, az e-boltok komoly intézkedésekkel biztosítják, hogy hosszabb távon is stabilan ki tudják szolgálni az átlagos tavaszhoz képest márciusban ütemesre kapcsolt, máig bővülő keresletet. Ez azért is egyre fontosabb, mert a gócpontgyanús csoportosulások megakadályozására eddig bevezetett bolti korlátozások miatt a hagyományos kereskedelemben szűkülnek a beszerzési lehetőségek.
- hangsúlyozta az Ecommerce Hungary. Ezek közül a legfontosabb gyakorlatokhoz tartozik, hogy a naponta többször fertőtlenített raktárak dolgozói védőmaszkot és kesztyűt viselnek, a munkavállalók testhőjét érintés nélküli mérőkkel ellenőrzik. Naponta többször takarítják a szállító járműveket is, míg a kézfertőtlenítő több ponton folyamatosan elérhető a dolgozóknak, akik közül a futárokat külön kiképezték arra, hogy az esetleges fertőzés lehetőségét elkerülve adják át a megrendelt csomagot.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








