A gyorsan felhasználható megoldások idén különösen felértékelődtek, miután egy népszerű piaci szereplő kivezette saját kész mézeskalács tésztáját.
Az Auchan számára mindig is kiemelten fontos volt a minőség és a megbízhatóság, különösen sajátmárkás termékei esetében. Nem véletlen, hogy az Auchan nyolctojásos cérnametéltje elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, amely garantálja a vásárlók számára a kiemelkedő minőséget.
Az Auchan 1998 óta van jelen Magyarországon, és azóta folyamatosan fejleszti kínálatát, hogy a vásárlók minden igényét kielégítse. Jelenleg 19 hipermarket, 5 superstore és a dinamikusan fejlődő e-kereskedelmi ágazat tartozik a vállalat portfóliójába. A KMÉ-védjegy megszerzése nemcsak elismerés az Auchan számára, hanem egyben megerősítés is a fogyasztók felé, hogy maximálisan bízhatnak a sajátmárkás termékek minőségében.
A KMÉ-védjegy: minőség és elismerés
A Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy megszerzése szigorú kritériumokhoz kötött. A termékeket nemcsak érzékszervi, hanem analitikai és mikrobiológiai vizsgálatoknak is alávetik, hogy garantálják az állandó és kiemelkedő minőséget. Az Auchan sajátmárkás nyolctojásos cérnametéltje minden követelménynek megfelelt, így elnyerte a védjegyet.
Több mint 20 éves partnerség az Izsáki Házitészta Kft.-vel
Az Auchan sikerének egyik kulcsa az erős és megbízható beszállítói kapcsolatokban rejlik. Az Izsáki Házitészta Kft.-vel több mint két évtizede dolgoznak együtt, és az évek során közösen fejlesztették a minőségi tésztatermékeket.
Brand termékeinkkel kezdtük az együttműködést, majd hat éve az Auchan Nívó sajátmárkás termékek gyártásába is bekapcsolódtunk” – mondta Juhász Zsolt, az Izsáki Házitészta Kft. cégvezetője.
A családi vállalkozásként működő Izsáki Házitészta Kft. gyökerei mélyre nyúlnak. Az alapító, Juhász Sándorné 16 éves kora óta foglalkozik tésztagyártással, és az évtizedek során megszerzett szakértelmet a következő generáció is továbbviszi. „A minőség, a precizitás és a pontosság mindig is elsődleges szempont volt számunkra” – tette hozzá.
A védjegy megszerzésének jelentősége
A KMÉ-védjegy nemcsak az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. közös sikerét jelzi, hanem a magyar élelmiszeriparban is fontos mérföldkő. „Ez egy nagyon komoly minősítési rendszer, amit nem lehet egyszerűen megszerezni. Itt a gyártás és a forgalmazás minden lépésének meg kell felelnie a legszigorúbb követelményeknek” – hangsúlyozta Juhász Zsolt.
A minőségi élelmiszerek iránti kereslet egyre nő, és a fogyasztók egyre tudatosabb döntéseket hoznak. A KMÉ-védjegy garancia arra, hogy a vásárlók valóban kiváló minőségű terméket kapnak.
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. közös munkájának eredménye egy KMÉ-védjeggyel hivatalosan is elismert, prémium minőségű tészta, amely minden magyar háztartás konyhájában megállja a helyét.


A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








