A megawattos töltési technológia elméletileg akár 5 perces töltési időt is lehetővé tesz.

Bár a teljes makrogazdasági környezetet rossznak látják, saját vállalkozásaik jövő képeit tekintve optimisták a hazai kis- és középvállalkozások – írja a Portfolio egy friss kutatás alapján.
Elsőként kiemelendő, hogy a nehéz körülmények mellett is, a VOSZ Barométer fő index 61 ponton áll, ami azt mutatja, hogy pozitívan tekintenek a jövőbe a hazai cégek. Kiderült az is, hogy a vállalkozások leginkább a magas inflációt, a kiszámíthatatlanságot, a magas energiaárakat és az első félévet meghatározó gyenge, de leginkább változékony forintárfolyamot nevezték meg.
A kutatás szerint pozitívum, hogy a vállalkozások alig terveznek elbocsátásokat: mindössze 9 százalék mondta azt, hogy erre készülne a következő egy évben, míg 91 százalék nem tenne ilyen lépéseket. Érdekesség, hogy a megkérdezett társaságok 56 százaléka nem tervez új munkaerőt felvenni, míg 44 százalék toborozna a következő egy évben.
A fizetések kapcsán arra jutott a kutatás, hogy a megkérdezett vállalkozások alig kevesebb mint fele mondta azt, hogy a következő egy évben már nem tervez béremelést, míg csak 28 százalék adna legfeljebb 10, további 23 százalék pedig ezt meghaladó fizetésemelést. A beruházásokat illetően a vállalkozások megosztottak, 50 százalékuk tervez, 50 százalékuk nem tervez.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


