Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Hagyományaink megőrzése mára már kiemelt szerepet tölt be a mindennapokban. Egyre többen tartják fontosnak a családi tradíciók folytatását vagy felelevenítését. A Dobosi család számára is fontos volt, hogy folytassák az ősök által megkezdett munkát, hiszen már az 1700-as évektől a szőlőtermesztés adta a mindennapi kenyérre valót. Egy kisebb kihagyás után 1986-ban kezdődtek meg a újra a munkák, amikor is Dobosi Dániel megépítette a saját pincéjét Szentantalfán. Mára két fia, Bálint és Győző vezeti a pincét. A fenntarthatóság jegyében a gazdaság átalakult és teljes mértékben biotermelés folyik. A HelloVidéknek Dobosi Győző a pincészet tulajdonosa mesélt, hogy milyen előnyökkel jár az ökogazdálkodás.
Az ökotermelést 2001-ben kezdtük el mert lehetőséget láttunk benne, és szerettünk volna fenntartható módon gazdálkodni. A tapasztalatok annyira meggyőztek, hogy 2006-ra az egész területünkkel átálltunk bioművelésre, amit kezdetek óta a Biokontroll Hungária tanúsít - mondta el a lapnak a pincészet tulajdonosa, aki beszámolt arról is, hogy "a biotermelés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell a vegyszerekre hagyatkozni, így kiszámíthatóbb a szőlőtermesztés. Emellett a vásárlóknak is egyre fontosabb, hogy ellenőrzött minőségű terméket kapjanak. Jelenleg a piacon található borok húsz százaléka származik ökogazdaságból, így könnyen meg tudják jegyezni a pincészetünket. A hátránya az az, hogy a szőlőtermelés sokkal ember igényesebb, és azért bőven akad papírmunka a gyakorlat mögött, hogy igazolni tudjuk, valóban bio a termékünk."
Dobosi Győző azt is elmondta a lapnak, hogy szerinte "a fenntarthatóság az egy összetett folyamat, és nem csak a természetvédelemről szól, hanem gazdasági, emberi és minden területre kiterjedően érvényes, és nem lehet szétválasztani." A teljes interjút a HelloVidéken tudod elolvasni!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml