A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Varga Mihály Tusványoson tartott egy rövid előadást hazánk versenyképességéről. A magyar pénzügyminiszter nagyon nem elégedett a magyar kis- és középvállalkozások általános mentalitásával - számol be az Index.
Varga Mihály ismét kifejezte őszinte elégedetlenségét a magyar kis- és középvállalkozói szektorral kapcsolatban:
Itt a legfontosabb feladatnak az elkényelmesedés elleni küzdelmet nevezte. Varga szerint még mindig a legfőbb probléma, hogy a kkv-k jó része az adó be nem fizetésére alapozza az üzleti modelljét. Elmondása szerint rengeteget tettek azért, hogy feketegazdaságot visszaszorítsák, de még mindig nemzeti sportnak számít az adó elkerülése. Varga azt ajánlotta, hogy ne exportpiacot keressenek először, hanem otthon építse fel magát mindenki.
A Kárpát-medence vállalkozóinak is üzenetet küldött: szerinte szorosabb együttműködés kívánatos a magyar állam, a magyarországi önkormányzatok és cégek és a határon túli vállalkozások között. "Fontosak a rendezvények, a székely fesztivál, testvérvárosi kapcsolatok, de ezek most megmaradnak politikai és kulturális szinten, de mélyebbre nem megyünk, holott lehetne."
Varga azt mondta, a kormány azt szeretné, ha minél több önkormányzat, nagyobb cég bekapcsolódna ebbe a folyamatba, és például nemzetpolitikai szempontokat érvényesítenének, amikor üzleti partnert választanak, vagy arról döntenek, honnan rendelik meg a szükséges termékeket. "Ne legyünk szemérmesek, tőlünk nyugatabbra ezt sokkal direktebben csinálják" - mondta Varga, aki szerint az osztrákoknál fel sem merül, hogy ne osztrák cégtől rendeljék meg azokat a termékeket, amelyeket lehet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza