Vállalkozása ugyan magasabb árbevételt termelt 2022-ben, mint egy évvel korábban, de adózott eredménye kevesebb lett.
Nagy világmárkák csatlakoztak a L’Oréal és a Carbios összefogásához, hogy támogassák az első enzimes technológiát a műanyagok újrahasznosításában. A L’Oréal és a Carbios együttműködéséhez olyan nagyvállalatok csatlakoztak, mint a Nestlé Waters, a PepsiCo és a Suntory Beverage & Food Europe. Az összefogás célja, hogy ipari méretekben tegyenek elérhetővé magas minőségű újrahasznosított műanyagot, ezzel támogatva a körforgásos gazdaságot. Az új technológia alapjaiban változtatja meg a PET műanyagok újrahasznosításának módját.
A Carbios olyan egyedülálló és fenntartható technológiát fejlesztett ki, amely specifikus enzimekkel sokkal szélesebb körű PET-műanyag és poliészter szál újrahasznosítására képes, mint más újrafeldolgozási technológiák. A módszer a PET műanyag hulladékot eredeti alkotóelemeire bontja le, amelyeket aztán magas minőségű PET műanyag gyártására lehet felhasználni. Ez az innovatív, szabadalmaztatott technológia lehetővé teszi a PET műanyag ismételt újrahasznosítását és olyan 100%-ban újrahasznosított PET-et hoz létre, amely az új PET-tel egyenértékű, így palackok, flakonok és más csomagolási formák előállítására is alkalmas.
Ez a biológiai megközelítés minden típusú PET műanyaggal (víztiszta, színes, nem átlátszó és többrétegű) és poliészter szállal működik. A folyamat korlátozott hőt igényel és nyomás vagy oldószer használata nélkül működik, ami javítja környezeti hatását, valamint versenyképes megoldást nyújt a globális műanyag-újrahasznosítási arány növelésére.
A partnerségéhez olyan cégek csatlakoztak, amelyek elkötelezettek a fenntartható fejlődés és az innovatív megoldások iránt. A Nestlé Waters, a PepsiCo és a Suntory Beverage & Food Europe a L’Oréallal együtt dolgoznak azon, hogy támogassák a műanyagok bevonását a körforgásos gazdaságba. A négy éves megállapodás feltételeinek megfelelően a vállalatok arra törekednek, hogy az újonnan kifejlesztett PET újrahasznosítási technológiát piacra vigyék, és növeljék a magas minőségű újrahasznosított műanyagok elérhetőségét.
- jellemezte Jean-Claude Lumaret, a Carbios vezérigazgatój az együttműködést. Philippe Thuvien, a L’Oréal csomagolásért és fejlesztésért felelős alelnöke, megjegyezte:

Itt a friss rangsor: ezek a weshopok, online élelmiszer boltok szakítanak a legtöbbet Magyarországon
Idén is külön forgalmi rangsor készült a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Videó: Budapesten rendezték a klímaszerelők világbajnokságát
Elméleti teszt, hibaelhárítási és forrasztási feladat várta a szerviztechnikusokat.
-
A férfiak jobban állnak anyagilag és határozottabbak is a pénzügyekben
A nők nagyobb eséllyel élték fel megtakarításaikat az elmúlt években.
-
Így lesz klímaberendezés a kerti kútból – startupokat díjazott az MVM
A hetedik alkalommal megrendezett MVM Edison startup versenyen az egyediség és a nemzetközi ambíciók is számítottak.
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


