Nagyot vált az áruház.
Megújulnak a PET-palackok: ezen múlhat a te egészséged is
Nagy világmárkák csatlakoztak a L’Oréal és a Carbios összefogásához, hogy támogassák az első enzimes technológiát a műanyagok újrahasznosításában. A L’Oréal és a Carbios együttműködéséhez olyan nagyvállalatok csatlakoztak, mint a Nestlé Waters, a PepsiCo és a Suntory Beverage & Food Europe. Az összefogás célja, hogy ipari méretekben tegyenek elérhetővé magas minőségű újrahasznosított műanyagot, ezzel támogatva a körforgásos gazdaságot. Az új technológia alapjaiban változtatja meg a PET műanyagok újrahasznosításának módját.
A Carbios olyan egyedülálló és fenntartható technológiát fejlesztett ki, amely specifikus enzimekkel sokkal szélesebb körű PET-műanyag és poliészter szál újrahasznosítására képes, mint más újrafeldolgozási technológiák. A módszer a PET műanyag hulladékot eredeti alkotóelemeire bontja le, amelyeket aztán magas minőségű PET műanyag gyártására lehet felhasználni. Ez az innovatív, szabadalmaztatott technológia lehetővé teszi a PET műanyag ismételt újrahasznosítását és olyan 100%-ban újrahasznosított PET-et hoz létre, amely az új PET-tel egyenértékű, így palackok, flakonok és más csomagolási formák előállítására is alkalmas.
Ez a biológiai megközelítés minden típusú PET műanyaggal (víztiszta, színes, nem átlátszó és többrétegű) és poliészter szállal működik. A folyamat korlátozott hőt igényel és nyomás vagy oldószer használata nélkül működik, ami javítja környezeti hatását, valamint versenyképes megoldást nyújt a globális műanyag-újrahasznosítási arány növelésére.
A partnerségéhez olyan cégek csatlakoztak, amelyek elkötelezettek a fenntartható fejlődés és az innovatív megoldások iránt. A Nestlé Waters, a PepsiCo és a Suntory Beverage & Food Europe a L’Oréallal együtt dolgoznak azon, hogy támogassák a műanyagok bevonását a körforgásos gazdaságba. A négy éves megállapodás feltételeinek megfelelően a vállalatok arra törekednek, hogy az újonnan kifejlesztett PET újrahasznosítási technológiát piacra vigyék, és növeljék a magas minőségű újrahasznosított műanyagok elérhetőségét.
- jellemezte Jean-Claude Lumaret, a Carbios vezérigazgatój az együttműködést. Philippe Thuvien, a L’Oréal csomagolásért és fejlesztésért felelős alelnöke, megjegyezte:
Az uniós tagállamok közül a második legnagyobb mértékben nőtt az internetet vásárlásra is használók aránya Magyarországon az elmúlt öt évben.
Hova kerül a magyarok elektronikus hulladéka, milyen szemléletváltásra lenne szükség, és legfőképpen hogyan készül kincs a szemétből- erről kérdeztük a RoboKalandot.
Az otthoni kávézásnak is egyre inkább szeretjük megadni a módját, akár egy drágább kávégépről van szó, akár kávékülönlegességről.
A pandémia alatt megugrott a szobanövények, és kertészeti eszközök iránti kereslet, 2020-ban a szobanövények tekintetében 8%-os emelkedést észleltek a piaci szereplők.
-
Szakképzett és megbízható mester csak néhány kattintásnyira Öntől! (x)
Otthonfelújítást tervez? Felejtse el a stresszt! Küldjön keresletet és válasszon a több mint 5.000 különböző építőipari vállalkozó közül.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


