Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Nincsenek könnyű helyzetben a magyar kkv-k: olyan kihívásokkal kell szembenézniük, mint a termelékenység növelése, a munkaerőhiány vagy a versenyképesség javítása. Nagy Viktor, a kiskunhalasi Pannon Pur Kft. ügyvezető igazgatója szerint a sikeres vállalkozás titka az, hogy merni kell nagyot álmodni. Ők kötőelemek kereskedelmével foglalkoznak, termékpalettájukon megtalálható a purhab, a szilikon, a szegecs, a tipli, és idén kezdik el kiskunhalasi telephelyükön utasszállító repülőgépek konyhablokkjait készíteni.
Purhab, szilikon, csavar, ez volt a fő kereskedési irány, idén pedig utasszállító repülőgépek konyhablokkjait kezdi gyártani a kiskunhalasi Pannon Pur Kft. Ehhez egy egykori bútorgyár épületegyüttesét vásárolták meg, ahol már zajlanak a felújítási munkák. A beruházáshoz szükséges költségeket önerőből, pályázati forrásból és hitelből teremti elő a cég.
- mondta a Portfolio-nak Nagy Viktor, a cég ügyvezető igazgatója.
- tette hozzá. Szerinte a siker titka az, hogy merni kell nagyot álmodni: ha már megvan, mi is a cél, csak a megvalósításhoz vezető utat kell megtalálni, amelyben egy megbízható pénzintézet sokat segíthet.
A cég 2014 óta tartozik az OTP Bank ügyfelei közé. "Olyan ajánlattal álltak elő, hogy sikerült rávenniük bennünket, hogy váltsunk bankot. Nem bántuk meg. Az OTP Business Nagykövet Programra is a fiókvezető hívta fel a figyelmünket, és sokat profitálunk abból, hogy bekerültünk a programba: több üzleti kapcsolat is született a rendezvények során" - tette hozzá Nagy Viktor.
"Széles a termékpalettánk, igyekszünk kielégíteni az igényeket: van, akinek a napi likviditás biztosításához van szüksége segítsége, más nagyobb beruházást tervez. Ebben tudunk segítséget nyújtani, biztosítani a gördülékeny ügyintézést, a rugalmasságot" - mondta Lengyel-Kiss Aliz, a kiskunhalasi OTP Bank fiókvezetője.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








