De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
Akár egyetlen igazolás beadása nélkül, öt napon belül több tízmilliós kölcsönhöz juthatnak a vállalkozók.Amennyiben mélyebben is érdekelnek a vállalkozások vagy te is vállalkozó vagy, gyere el május 3-i rendezvényünkre, ahol a magyar cégek külföldi piacra lépési esélyeiről és a digitalizáció kihívásairól is szó lesz. Előadást tart majd a Nanushka divatcég digitális igazgatója, illetve a Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ és a Google egy-egy munkatársa is. A rendezvény, melyet a Google Magyarország támogat, INGYENES, de regisztrációhoz kötött, melyet ide kattintva tudsz megtenni.
A Magyar Nemzeti Bank nemrég jelentette be, hogy a 2014-ben közölt 5-10 százalék helyett immáron a vállalati hitelek évi 10-15 százalékos növekedését is egészségesnek tartaná. Előrejelzése szerint a vállalati hitelállomány GDP-ben mért aránya 2030-ra a mai 17 százalékról 30 százalékra emelkedhet. Mindez elképzelhetetlen a kisebb vállalkozások hitelfelvételének dinamikus bővülése nélkül. Ezek a cégek teszik ki a működő hazai vállalkozások több mint 90 százalékát, foglalkoztatják a munkavállalók felét, és adják a GDP negyedét. A mikro és a kkv-szegmens hitelellátottsága azonban az elmúlt évek gyors növekedése ellenére elmarad a nagyobb vállalatokétól.
- fogalmazott Erdei Zsuzsa, az Erste Bank kisvállalkozási üzletágának vezetője.
A bank új intézkedései nyomán ugyanis 75 millió forintig kínál maximum ötéves időtartamra kiterjedő folyószámla- és akár tízéves futamidejű eseti hitelt, miközben nem követel meg tárgyi fedezetet, nem jegyez be jelzálogjogot. A kölcsönök bármikor, bármilyen célra felhasználhatóak, így hitelkiváltásra is.
A bevezetett új rendszer szerint a bank a legbonyolultabb esetben sem kér három papírnál többet. Nullás adóigazolás, az esetlegesen máshol vezetett számla forgalmi igazolása és - egyéni vállalkozók, őstermelők esetében - az előző évek adóbevallásai szükségesek csupán.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








