TEÁOR számok 2025 tudnivalók, TEÁOR változás és új TEÁOR lista: így történik a TEÁOR szám változás, itt az új TEÁOR fordítókulcs 2025-ben. Hogyan érhető el...
A Tesco nagy dobásra készül, saját diszkontláncot indíthat annak érdekében, hogy megpróbálja visszaszorítani a két nagy rivális, az Aldi és a Lidl térnyerését.
A Tesco egy teljesen új és különálló márkát építene fel, amely olyan termékeket értékesítene, amelyek olcsóbb árazása versenyképes lenne a nagy riválisokéval - állítja a Sunday Times forrásokra hivatkozva. A vállalat menedzsmentje természetesen nem kívánta kommentálni ezeket az értesüléseket.
Erre a lépésre egyébként azért lenne szüksége Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi láncának, mert bár az elmúlt 12 hétben 2,6 százalékkal tudta növelni eladásait, ez messze elmarad attól a növekedési ütemtől, amit az Aldi (16,2 %) és a Lidl produkál (16,3 %), így folyamatosan piacot veszítenek a britek a németekkel szemben. Ráadásul az Aldi 2022-ig további 1 000 üzlet megnyitását tervezi, míg a Lidl évi 50-60 új bolttal tervez egy évben, ugyanekkora időtávlatban.
A Tesco egyébként jelenleg 28 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nagy-Britanniában, míg az Aldi értékesítései a teljes piac 6,9 százalékát, a Lidl eladásai pedig 5 százalékát adják.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


