Az élelmiszerek környezetterhelését vizsgáló tudományok gyorsan fejlődnek, jelölésükre ma még nincs egységes nemzetközi szabvány.
Innovációkkal és szakmai konferenciákkal készül a Sirha Budapest.
Idén harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sirha Budapest szakkiállítás, mely immár hagyományosan a régió élelmiszeripar, szálloda- és vendéglátóipari, pék-, és cukrászipari, csomagolóipari és gasztronómiai szakemberek találkozóhelye a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban.
Az eseményre 2018. február 7-9. között kerül sor, ahol most először két pavilonban mutatkozik be az eddig bejelentkezett több, mint 200 kiállító. A standokon a vállalkozások által kínált termékek és szolgáltatások mellett több helyen bemutató is várja a kilátogató szakembereket, de nagy hangsúly kerül az újdonságok ismertetésére is. Ennek érdekében a Sirha Budapest a Trade magazinnal közösen harmadik alkalommal indította el Innovációs Termékversenyét, melynek főszereplői a kiállítóknak, a legutóbbi Sirha Budapest óta piacra vezetett újdonságai lesznek.
A szakkiállítás látogatása szakemberek számára díjmentes, de regisztrációhoz kötött, melyet a sirha-budapest.com/hu/regisztracio-jegyvasarlas oldalon lehet kitölteni, és bátran állíthatjuk, hogy érdemes lesz kilátogatni az adott iparágban dolgozóknak, mivel az esemény minden tematikájában számos inspirációs forrással várja a szakmai közönséget, legyen szó vállalkozás indításáról, fejlesztéséről, vagy a legújabb üzleti trendek, megoldások megismeréséről. Konferenciák zajlanak többek között a Magyar Vendéglátók Ipartestületének, a NÉBIH-nek és a Pannon Gasztronómiai Akadémiának a szervezésében. Ezeken olyan témákban kerül sor beszélgetésekre, mint a vendéglátás legújabb online marketing trendjei, az online smart fizetési módok terjedése, de szó lesz a sikeres üzletnyitás receptjéről is.
Számos lehetőség nyílik üzleti kapcsolatok kialakítására is a Sirha Budapesten, többek között az Enterprise Europe Network, PRIMOM Alapítvány által szervezett üzletember találkozón. A programon a szakemberek előzetes regisztráció után egymással egyeztethetnek megbeszéléseket, melyekre a kiállítás második napján kerül sor. Emellett a kiállítókkal történő előzetes időpont egyeztetésre is lehetőség nyílik a kiállítás weboldalán.
Az eseményen olyan világszínvonalú programok zajlanak majd, mint a Bocuse d’Or magyar döntője, az Omnivore Budapest, az International Catering Cup magyar döntője, vagy a Kolonics Zoltán főszervezésében zajló Sirha Budapest Desszert Verseny, de számos szakmai programot vonultat fel a pék és cukrász szövetség is.
A Sirha Budapest szakmai partnere az AMC, kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiapartnere a Trade Magazin.
(x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani