Az Államadósságkezelő Központ (ÁKK) a mai aukciókon az eredetileg tervezett 55 milliárd forint helyett 95 milliárd forint értékben értékesített állampapírokat.
A Portfolio Csoport nyerte a 12. Coop Rallyt: kollégáink a médiacsapatok versenyében lettek elsők.
A szakmai rendezvény ebben az évben Magyarország északkeleti tájain látogatott meg több élelmiszeripari szereplőt, amelyek hosszú távú partnerségben dolgoznak az áruházlánccal.
A rendezvény alkalmával a közel 300 résztvevő kilenc állomást látogatott meg, 735 kilométert megtéve Magyarország északkeleti tájain. A mára már hagyományossá vált rendezvényen élelmiszer-feldolgozó cégeket mutatnak be a résztvevőknek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a hazai élelmiszer-előállítás értékeire, és a magyar termékek vásárlásának fontosságára.
Az Idei Coop Rallyn a résztvevők többféle üzemet, így például tejipari, húsipari feldolgozót, malomipari céget, új logisztikai központot, valamint két üzletet látogattak meg. A rendezvény ismételten lehetőséget biztosított, hogy a résztvevők megtekintve több üzemet, megismerkedhettek, az azokban zajló élelmiszer-előállítás folyamatával.
A rallyn 100 autó indult. Kollégáink, Nyíri Sándor key account manager és Orosz Márton tartalomfejlesztési igazgató a 90-es rajtszámmal indulva nyerték meg a médiacégek versenyét. A beszállítók között az Ital Magyarország Kft. csapata lett az első.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








