A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Június 30-tól adhatók be a kérelmek a fiatalok és az álláskeresők vállalkozóvá válását támogató európai uniós pályázatokra. A vallalkozokforuma.hu összesítése szerint a 24 milliárd forintnyi forrás több mint 8000 egyéni és mikrovállalkozást indíthat útjára tőketámogatással, valamint ismeret- és készségfejlesztéssel.
A jövő héten két vállalkozásindítást támogató EU-pályázat is megnyílik. A "fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása" nevű, GINOP-5.2.7-15 kódszámú, 16 milliárdos keretösszegű támogatásra 18 és 30 év közötti fiatalok, az "álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása" elnevezésű, GINOP 5.1.7-17 kódú, összesen 8 milliárd forintos forrásra pedig 30 év feletti regisztrált álláskeresők pályázhatnak.
A támogatási intenzitás 100 százalékos, így nincs szükség önerőre sem. A Széchenyi 2020 program honlapján található információk szerint a két pályázat összesen több mint 8000 vállalkozást indíthat útjára. Pályázni Közép-Magyarországon kívül bármelyik régióból lehet. A felhívásokra ugyanakkor csak azok jelentkezhetnek, akik részt vesznek a GINOP-5.1.9-17 kódszámú, "álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése - képzés és mentorálás" című programban.
A vállalkozók az elnyert összeg egy részét önfoglalkoztatásra vagy munkavállaló foglalkoztatására fordíthatják. A pályázat továbbá olyan tevékenységeket is támogat, mint az eszközbeszerzés és -bérlés, az IT-fejlesztés, a piacra jutás vagy a képzéseken való részvétel. A nyerteseknek kötelező vállalásoknak is eleget kell tenniük. A vállalkozásoknak a projektek fizikai befejezéséig legalább 5 piaci kapcsolattal kell rendelkezniük, a fizikai befejezés időpontját követő első lezárt üzleti év végéig pedig nettó 500 ezer forint árbevételt kell realizálniuk.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt