Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
Több ezer kis- és közepes vállalkozó masszőr mehet tönkre az online kasszák bevezetése miatt. De sok autószerelő is tart az átállástól - írja a Magyar Nemzet.
Szeptember 30. után a konditermeknek, az autószervizeknek, a plasztikai sebészeknek, a mosodáknak, a tánctermeknek, a járműalkatrész-kereskedőknek is kötelezővé válik az online pénztárgép használata. A masszőrök többsége azonban nem tud akkora profitot termelni, amelyből megvásárolhat és hosszú távon fenntarthat egy ilyen gépet.
A Masszőrök Egyesületének elnöke a lapnak azt mondta, hogy nem látja értelmét a kassza bevezetésének, hiszen bármennyi számlát adnak egy hónapban, a közteher mindig változatlan marad, mivel zömükben a kisadózó vállalkozások tételes adóját fizetik. Ráasdásul fizikai munkáról van szó, így lehetetlen lenne annyit dolgozni, hogy ennél többet keressenek.
Magyarországon húszezer masszőr dolgozik,de az egyesület elnöke szerint sokan hagyják majd abba a szakmát. Az online kassza kérdése az autószerelőket is megosztotta, többen úgy döntöttek, szüneteltetik a vállalkozásukat, megvárják, hogyan boldogulnak a többiek a rendszerrel.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








