Érdemes tudni merre jár a fényvillamos Budapest területén, hogy alakul a fényvillamos menetrendje, nehogy lemaradjunk az élményről.
Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát - tudta meg a Magyar Idők.
A lap pénteki számában arról ír, hogy a társaság július 29-ig várja az ajánlatokat a feladatra.
A BKK néhány napja a független mérnöki feladatok ellátására is tendert hirdetett 350 millió forint értékben. A nyertes ajánlattevő feladata lesz egyebek mellett több mint 10 ezer járműfedélzeti érvényesítő készülék telepítése a járművekre, emellett 490 beléptetőkaput telepítenek majd mintegy 37 metró- és HÉV-állomásra. A pályázat győztese hárommillió smart kártyát és kilencmillió papíralapú elektronikus adathordozót gyárt le - olvasható a cikkben.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








