A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Ebben nyújt segítséget az idén 15. alkalommal megrendezésre kerülő BrandFestival.
Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója.
- nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.
Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A megjelentek felfedhetik a saját cégükben rejlő üzleti lehetőségeket.
Több mint 100 előadó
Mindebben olyan világhírű egyéniségek lesznek segítségükre, mint például a világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad, aki a márkázás jövőjéről (What’s the Future of Branding? - User Experience Driven Branding) tart majd előadást. De előadást tart még többek között Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, és a világhírű digitális reklámügynökség, a Barbarian Group is.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben.
(x)
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








