Meghosszabbítják a nemzeti dohányboltok üzemeltetésére jelentkezők pályázatainak elbírálását, ám legkésőbb április utolsó hetében megszületik a döntés - tudta meg a Magyar Nemzet az átállást bonyolító állami cég vezetőjétől.
Légrádi Petra, a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője elmondta: csak a teljes feldolgozást követően, legkésőbb április 23-án hozzák nyilvánosságra a nemzeti dohányboltokra érkezett pályázatok nyerteseit. Ez azonban nem zárja ki, hogy amennyiben minden körzetben megszületett a döntés, már előbb közzétegyék, hogy kik nyithatnak trafikot. Arra nincs lehetőség, hogy közben részleges eredményeket közöljenek - tette hozzá.
Adorjánné Pordán Éva, a Magyar Dohány Kiskereskedők Egyesületének titkára ugyanakkor a lapnak kifejtette, tisztában vannak azzal, hogy a pályázatok nagy száma miatt lesznek városok, ahol szükség van a törvény által biztosított újabb harminc nap igénybevételére a bírálathoz. Miután azonban a törvény nem tiltja a részleges eredményhirdetést, hasznos lenne, ha a már elbírált körzetekben a nyertes pályázók nevét közzétennék. Annál is inkább szükség volna erre, mert a dohánybolt elindításig nagyon sok teendője van még a nyertes pályázónak, a rendelkezésre álló idő viszont nagyon rövid.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


