Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Van elegendő forrás a magyar bankszektorban, mégsem tudnak minden kis- és középvállalkozást (KKV) finanszírozni a hitelintézetek. Szűk azon vállalkozások köre, amelyek megfelelnek azon feltételeknek, amelyeknek szívesen finanszíroznak a bankok -írja a Napi Gazdaság.
A hitelintézetek számára vonzó vállalatok száma nem éri el az ezret. A válság előtti utolsó évben 773, olyan vállalkozás volt, amelynek árbevétele elérte az 500 milliót és 50 alkalmazottat tudott foglalkoztatni. Ezek közül is csak 607 vállalatnak volt pozitív üzemi eredménye. Ezekért a vállalatokért folyik a harc a finanszírozók között, a kisebb vállatok kiszorulnak a hitelintézetek érdeklődési köréből.
Kis cégek legnagyobb problémája a garanciák hiánya, a megtermelt nyereségük nem teremti meg a lehetőséget számukra garanciák nélküli hitelfelvételre. Így számukra az előrelépés rendkívül nehéz, kisebb forrással számolhatnak, amely az árbevételüket befolyásolhatja és a likviditás hiánya is versenyhátrányt jelent számukra.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


