A válság miatt már korábban behúzták a hitelféket a bankok, a rájuk kirótt különadó miatt pedig tartani lehet attól, hogy megint nehezebben jutnak többletforráshoz a hazai vállalkozások. Rajtuk segíthet a kibővülő Széchenyi Kártya Program - írja a Népszava.
A 2011 januárjára beharangozott Széchenyi Önerőhitel megkönnyíti az uniós pénzekhez jutást, ugyanis ezzel az államilag támogatott hitellel előfinanszírozhatók az elnyert pályázatok, amelyek kiadásait a közösség utólag téríti meg.
Az év második felében kibővült felhasználási lehetőségek mellett fontos lesz, hogy a különféle állami és európai uniós pályázatokon résztvenni kívánók esélyeit növelheti a jövő januártól hozzáférhető Széchenyi Önerőhitel.
A hitel olyan vállalkozások számára elérhető, melyeknek nincs lejárt köztartozásuk, nem állnak csőd vagy felszámolási eljárás alatt, és nem végeznek olyan tevékenységet, amelyek kizáró tényezők lehetnek (ilyen például a fegyver- és lőszergyártás, a szerencsejáték, a mezőgazdasági tevékenység). A hitelbírálatot megkönnyíti, hogy a korábbi konstrukcióhoz hasonlóan most is előszűrést végeznek a helyi kamarák és VOSZ irodák, így a vállalkozó már az igénylésnél tisztában lehet esélyeivel.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








