Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Wolf Gábor marketingszakértő szerint a marketinggel tudná a leghatékonyabban támogatni a magyar kis- és középvállalkozásokat a kormány, mert az azonnal és hosszú távon is erősíti a profittermelő képességet - hivatkozik a Marketing Commando Magyarország közleményére a Napi Gazdaság.
Mivel a kkv-k gyakorlatilag kiszorulnak a médiából, államilag finanszírozott kkv-médiaügynökséget kellene létrehozni, amely nagy tételben, kedvezménnyel vásárolna reklámhelyeket, s azokat önköltségi áron értékesítené kizárólag kkv-k számára.
A kkv-k tőkeszegénységében jelentős szerepet játszik a vállalkozások alacsony profittermelő képessége, aminek egyik oka a hiányzó marketingismeret.
A kis cégek kénytelenek nyomott árakon dolgozni, mert nem tudják az áraikat elfogadtatni a piaccal, kellő marketingismeretek híján árversenyre kényszerülnek. A kormánynak ösztönözni kellene a kisvállalatokat, elérhetővé tenni számukra a marketing-alapismereteket.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.


