Gazdasági válságkor a vállalatok vezetői elsősorban a költségcsökkentést és a külső körülményekhez minél gyorsabb alkalmazkodást tartják a legfontosabbnak - derül ki egy, az IBM által készített tanulmányából.
Ezeket a célokat a globális átlagnál is sokkal fontosabbnak tartják a magyar cégvezetők, tízből kilenc válaszadó ugyanis úgy nyilatkozott, hogy ezekkel a lépésekkel lehet a leghatékonyabban a válságra reagálni - írja a Napi Gazdaság.
Recesszió idején fontosnak tartják még a vállalatok döntéshozói, hogy kifelé - főként a külföldi anyacég irányába - átláthatóak maradjanak a menedzsment döntései és a vállalat működése.

A világátlaghoz képest kevésbé jelentős tényező ugyanakkor az itthoni vállalatoknál a jó szakemberek megtartása, valamint a forrásokhoz való hozzáférés. Utóbbi a vezetők által vélhetően azért kevesebbszer említett pont, mivel a kutatásban nagyobb arányban vettek részt külföldi tulajdonú cégek, ahol a finanszírozási kérdések többnyire nem itthon dőlnek el.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Forma–1: Charles Leclerc összetörte Niki Lauda legendás Ferrariját
- Új szintre lép a 4iG és a Rheinmetall hadiipari együttműködése
- Mérföldkőhöz értek az egyik kerületben a rollerkáosz ügyében
- Itt a várva várt hír az Ausztriába utazóknak
- Dörzsölhetik a tenyerüket a villanyautósok
- Josep Borrell a szankcióról: nem biztos, hogy most lesz egyezség
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


