Megrázta a divatvilágot a hír, hogy február 11-én öngyilkosságot követett el Alexander McQueen angol divattervező. Az üzlet azonban a neves tervező halálával sem állhat meg, a nevével fémjelzett divatmárka tovább él.
A tervező nevével fémjelzett márka a francia PPR divatcéghez tartozik (ez a vállalat kezeli például a Gucci portfólióját is). A PPR a minap bejelentette, hogy McQueen várva várt őszi/téli kollekcióját bemutatják a márciusi párizsi divathéten.

A tervező az elmúlt hónapokban többször is beszélt arról, szeretné, ha divatcége halála után is továbbélne. A francia anyavállalat McQueen cégének 32 millió fontos adóssága ellenére is lát fantáziát az üzletben, sőt, a tervező halálával a korábbi kollekciók értéke is megnőhet. Hírek szerint a tervező halálát követő napokban 1400%-os forgalomnövekedést produkáltak a McQueen-termékek.

Francois-Henri Pinault, a PPR elnök-vezérigazgatója legutóbbi nyilatkozatában is tisztelettel adózott McQueen emléke előtt, úgy írta le őt, mint egy zsenit, egy költőt, és egy igaz barátot. A Gucci-csoport elnök-vezérigazgatója, Robert Polet is méltatta a 40 évesen elhunyt tervezőt és munkásságát: "Hiszünk a márka jövőjében" - jelentette ki egyértelműen.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- A háború hatása: visszatérnek a Moszkvicsok meg a légzsák nélküli autók
- Első külföldi út: megérkezett Varsóba Novák Katalin
- Már biztos: júliustól lesz emelés a Balatonnál
- Az ukrán erők több támadást visszavertek – a háború hírei percről percre
- Elemző az új kabinetről: sok a gazdaságspecifikus portfolió, ez kijelöli az irányt is
- Újfajta elektromos buszokkal lehet utazni Budapesten
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


