A Kaiser Food Élelmiszer-ipari Kft. ötmilliárd forint árbevétellel zárta a 2009-es évet. A húsipari cég a rekordbevétel ellenére küzdelmes éven van túl -írja a Napi Gazdaság.
A 2008 novemberében bevezetett szigorú költséghatékonysági intézkedések és a mintegy 40 fős leépítés nyomán nyereséges volt a cég: a meglévő piacait is meg tudta tartani, sőt a hipermarketszegmensben növelni is tudta értékesítését.
Réti Attila, a cég ügyvezető igazgatója, többségi tulajdonosa a Napinak elmondta: 2010-ben még nem lehet az előző évi - a vezetőséget is érintő - létszámcsökkentést "visszatölteni". Az élelmiszer-fogyasztásban féléves késéssel mostanra jelent meg a válság hatása: ugyan már az őszi hónapokban érződött, 2010. januárra elérte a 10 százalékot a visszaesés. Ráadásul tovább súlyosbítja a magyar élelmiszer-ipari cégek helyzetét a hidegutalványok megadóztatása. Ez az intézkedés több száz milliárd forintot vesz ki az ágazat zsebéből - véli Réti.
A cég az idén több új termékkel jelentkezik, köztük egy kifejezetten húsvétra szánt újdonsággal. Ezen túlmenően újraindítják a magyar gyártású termékek népszerűsítését célzó kampányukat is.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


