A Fővárosi Ásványvíz és Üditőipari Zrt. (FÁÜ Zrt.) ma bejelentette, hogy 2010 januárjától új, hazai forrásból palackozza ásványvizét, ezzel egyidejűleg Margitszigeti gyártását megszünteti. A több mint 100 éve létező, tradicionális magyar ásványvíz márka megújul minőségében és csomagolásában is a fogyasztói elvárásokhoz igazodva, gyártása az Acquarius-Aqua Kft-vel kötött megállapodás keretében folytatódik.
Az ásványvíz piacon megfigyelhető fogyasztói szokásbeli változások szükségessé tették, hogy a vállalat áttekintse és felülvizsgálja termelési, gyártási lehetőségeit és a piaci igényekre gyors és hatékony választ adjon. Ezen elvárások halaszthatatlanná tették a változtatást, a márka külső és belső megújítását, ami a helyszíni fejlesztési korlátok miatt új forrás felkutatását tette szükségessé.
"A Pepsi, mint a magyarországi alkoholmentes italpiac meghatározó szereplője, erősíteni kívánja piaci pozícióit. A hazai alkoholmentes italpiac közel felét jelentő ásványvíz szegmensben jelentős tartalékok vannak még, melyek kiaknázása megköveteli tőlünk a Kristályvíz márka komplex megújítását. A komplexitás azt jelenti, hogy nem csupán a víz összetételét módosítjuk az európai normák irányába, de változni fog a palackok formája, és a márka megjelenítése is. Az átalakítás során a jelenlegi gazdasági és piaci viszonyok mellett igyekeztünk minden olyan tényezőt figyelembe venni, ami fontos a vevőinknek, a munkatársainknak, és illeszkedik a Pepsi Cégcsoport elvárásaihoz is" - nyilatkozta Berényi Attila, a FÁÜ Zrt. marketing vezetője.
"Fogyasztói oldalról elmondható, hogy a vásárlók egyre inkább az alacsonyabb ásványianyag-tartalmú vizeket keresik, míg a Margitszigeti Kristályvíz tradicionálisan magas ásványianyag-tartalommal rendelkezik. Gyártói oldalról azonban fontos tényező, hogy ma már a versenyképességhez elengedhetetlen a nagy kapacitású, korszerű gyártási rendszer megléte, amelyet a Margitszigeten és környékén nem tudtunk felépíteni. Margitszigeti üzemünk olyan speciális helyszínen működött, ahol a műemlék védelem alatt álló épület jellege miatt lehetetlenné vált a fejlesztés, a korszerűsítés" - tette hozzá a marketingvezető.
Az üzem bezárása a FÁÜ Zrt. már tavasszal bejelentett, a fogyasztói igényekhez igazodó termékfejlesztés érdekében szükségessé vált reorganizációs folyamatának részét képezi, melynek keretében összesen31 dolgozó kerül elbocsátásra a régi, számukra előnyösebb Kollektív Szerződés feltételei szerint.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 12 millió forintot, 20 éves futamidőre, már 8,02 százalékos THM-el, és havi 98 070 forintos törlesztővel fel lehet venni az Erste Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a Raiffeisen Banknál 8,09% a THM; az UniCredit Banknál 8,11%; a MagNet Banknál 8,27%, a K&H Banknál 8,28%; míg az OTP Banknál 8,29%-os THM-mel kalkulálhatunk. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A minőségi magyar ásványvizet jelentő márkanév, a Kristályvíz továbbra is egyet jelent a megbízható és kiváló minőségű ásványvízzel, azonban megújult formában és a fogyasztói igényeket jobban követő alacsony ásványi anyag tartalmú termék-jellemzőkkel él majd tovább. A Kristályvíz új forrása Magyarország egyik legnagyobb és legjobb ásványvízlelőhelyén, Albertirsán található, ahonnan más díjnyertes ásványvizet is palackoznak.
A FÁÜ Zrt. nemzetközi szinten is auditált minőségbiztosítási és ellenőrzési folyamataival továbbra is garantálja a megszokott minőséget, ezáltal továbbra is prémium minőségű vizet biztosít fogyasztóinak. A vállalat továbbra is elkötelezett abban, hogy a magyar ásványvíz piac tradicionális márkáját, a Kristályvizet sikerre vigye.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Egyre többen keresik a Dunához közeli lakásokat
Elindult az értékesítés a Waterside Residence-nél: a nagyobb alapterület a népszerűbb.
-
Alacsonyabb árak jönnek a nyugdíjasoknak több Lidl-terméknél is
A vevőknek igazolniuk kell az életkorukat is: mutatjuk a részleteket.
- A héten is támad a NAV, számos helyszínen lesz speciális ellenőrzés, itt a lista
- Dejan Sztankovics megmagyarázta a Fradi meghökkentő döntetlenét
- Szijjártó Péter: Magyarország elítéli a vallásukat gyakorló Fülöp-szigeteki katolikusokat ért támadást
- A tudósok végre rájöttek, hogy mitől viszketünk
- Kutatás: a magyarok többsége szerint több női vezető kell, de nem kvóták árán
- Ürge-Vorsatz Diána: mi is felelősek vagyunk az Amazonas fáinak kivágásáért
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


