A Fővárosi Ásványvíz és Üditőipari Zrt. (FÁÜ Zrt.) ma bejelentette, hogy 2010 januárjától új, hazai forrásból palackozza ásványvizét, ezzel egyidejűleg Margitszigeti gyártását megszünteti. A több mint 100 éve létező, tradicionális magyar ásványvíz márka megújul minőségében és csomagolásában is a fogyasztói elvárásokhoz igazodva, gyártása az Acquarius-Aqua Kft-vel kötött megállapodás keretében folytatódik.
Az ásványvíz piacon megfigyelhető fogyasztói szokásbeli változások szükségessé tették, hogy a vállalat áttekintse és felülvizsgálja termelési, gyártási lehetőségeit és a piaci igényekre gyors és hatékony választ adjon. Ezen elvárások halaszthatatlanná tették a változtatást, a márka külső és belső megújítását, ami a helyszíni fejlesztési korlátok miatt új forrás felkutatását tette szükségessé.
"A Pepsi, mint a magyarországi alkoholmentes italpiac meghatározó szereplője, erősíteni kívánja piaci pozícióit. A hazai alkoholmentes italpiac közel felét jelentő ásványvíz szegmensben jelentős tartalékok vannak még, melyek kiaknázása megköveteli tőlünk a Kristályvíz márka komplex megújítását. A komplexitás azt jelenti, hogy nem csupán a víz összetételét módosítjuk az európai normák irányába, de változni fog a palackok formája, és a márka megjelenítése is. Az átalakítás során a jelenlegi gazdasági és piaci viszonyok mellett igyekeztünk minden olyan tényezőt figyelembe venni, ami fontos a vevőinknek, a munkatársainknak, és illeszkedik a Pepsi Cégcsoport elvárásaihoz is" - nyilatkozta Berényi Attila, a FÁÜ Zrt. marketing vezetője.
"Fogyasztói oldalról elmondható, hogy a vásárlók egyre inkább az alacsonyabb ásványianyag-tartalmú vizeket keresik, míg a Margitszigeti Kristályvíz tradicionálisan magas ásványianyag-tartalommal rendelkezik. Gyártói oldalról azonban fontos tényező, hogy ma már a versenyképességhez elengedhetetlen a nagy kapacitású, korszerű gyártási rendszer megléte, amelyet a Margitszigeten és környékén nem tudtunk felépíteni. Margitszigeti üzemünk olyan speciális helyszínen működött, ahol a műemlék védelem alatt álló épület jellege miatt lehetetlenné vált a fejlesztés, a korszerűsítés" - tette hozzá a marketingvezető.
Az üzem bezárása a FÁÜ Zrt. már tavasszal bejelentett, a fogyasztói igényekhez igazodó termékfejlesztés érdekében szükségessé vált reorganizációs folyamatának részét képezi, melynek keretében összesen31 dolgozó kerül elbocsátásra a régi, számukra előnyösebb Kollektív Szerződés feltételei szerint.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A minőségi magyar ásványvizet jelentő márkanév, a Kristályvíz továbbra is egyet jelent a megbízható és kiváló minőségű ásványvízzel, azonban megújult formában és a fogyasztói igényeket jobban követő alacsony ásványi anyag tartalmú termék-jellemzőkkel él majd tovább. A Kristályvíz új forrása Magyarország egyik legnagyobb és legjobb ásványvízlelőhelyén, Albertirsán található, ahonnan más díjnyertes ásványvizet is palackoznak.
A FÁÜ Zrt. nemzetközi szinten is auditált minőségbiztosítási és ellenőrzési folyamataival továbbra is garantálja a megszokott minőséget, ezáltal továbbra is prémium minőségű vizet biztosít fogyasztóinak. A vállalat továbbra is elkötelezett abban, hogy a magyar ásványvíz piac tradicionális márkáját, a Kristályvizet sikerre vigye.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








