10 °C Budapest

Magyarország Reggelire

2009. október 7. 10:32

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete az osztrák turisták számának további növelése érdekében őszi forgalomélénkítő kampányt indított, stratégiai partnerségben Ausztria leghallgatottabb kereskedelmi rádiójával, valamint a leglátogatottabb internetes portál üzemeltetőjével.

Az újabb, átfogó turistacsalogató kampány az MT Zrt. ausztriai képviseletének honlapján indult október elsején, ahol tíz hazai szálloda ajánlata irányítja az osztrákok figyelmét az euró továbbra is kedvező magyarországi vásárlóértékére. A kampány során a kedvezményes ajánlatcsokor átlinkelésre kerül majd a havi 2,3 millió látogatóval (unique client) rendelkező www.herold.at portál nyitólapjára is.

Október közepétől, a KRONEHIT rádió két héten át tartó "autós reggeli" (Staufrühstück) akciót szervez Bécsben és környékén az MT Zrt. ausztriai külképviseletével közösen. Az akció keretében, a forgalmas közlekedési csomópontokban várakozó autósok között, tízezer darab ajándékcsomagot osztanak szét, amely a szponzorok reggeli frissítői és ajándékai mellett, (pl: gyümölcsnektár, édesség, napilap) négy szórólapot is tartalmaz, hazai szállodai szolgáltatók speciális ajánlataival.

A kéthetes akció időtartalma alatt 132 rádiós spot harangozza be az eseményt, amely nyomon követhető a www.kronehit.at honlapon is. Az MT Zrt. országlogója és a külképviseleti honlapcím, mind az ajándékcsomagon, mind pedig a KRONEHIT honlapon megtalálható. A KSH friss kimutatása szerint az idei nyár végéig 6,7 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban az elmúlt év hasonló időszakához képest.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. március 19. szerda
József, Bánk
12. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33