15 °C Budapest

Magyarország Reggelire

2009. október 7. 10:32

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete az osztrák turisták számának további növelése érdekében őszi forgalomélénkítő kampányt indított, stratégiai partnerségben Ausztria leghallgatottabb kereskedelmi rádiójával, valamint a leglátogatottabb internetes portál üzemeltetőjével.

Az újabb, átfogó turistacsalogató kampány az MT Zrt. ausztriai képviseletének honlapján indult október elsején, ahol tíz hazai szálloda ajánlata irányítja az osztrákok figyelmét az euró továbbra is kedvező magyarországi vásárlóértékére. A kampány során a kedvezményes ajánlatcsokor átlinkelésre kerül majd a havi 2,3 millió látogatóval (unique client) rendelkező www.herold.at portál nyitólapjára is.

Október közepétől, a KRONEHIT rádió két héten át tartó "autós reggeli" (Staufrühstück) akciót szervez Bécsben és környékén az MT Zrt. ausztriai külképviseletével közösen. Az akció keretében, a forgalmas közlekedési csomópontokban várakozó autósok között, tízezer darab ajándékcsomagot osztanak szét, amely a szponzorok reggeli frissítői és ajándékai mellett, (pl: gyümölcsnektár, édesség, napilap) négy szórólapot is tartalmaz, hazai szállodai szolgáltatók speciális ajánlataival.

A kéthetes akció időtartalma alatt 132 rádiós spot harangozza be az eseményt, amely nyomon követhető a www.kronehit.at honlapon is. Az MT Zrt. országlogója és a külképviseleti honlapcím, mind az ajándékcsomagon, mind pedig a KRONEHIT honlapon megtalálható. A KSH friss kimutatása szerint az idei nyár végéig 6,7 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban az elmúlt év hasonló időszakához képest.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem