Elsősorban a kis formátumú üzletekkel lát lehetőséget piaci részesedése növelésére az áruházlánc - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Per Bank, a Tesco-Global Áruházak Zrt. új vezérigazgatója.
A dán származású vezérigazgató szerint az elsődleges cél, hogy a Tesco-Global Áruházak Zrt. üzleteit vonzóbbá tegyék a vásárlók számára. Versenyképesebb árakat, szélesebb választékot szeretnének biztosítani. Továbbra is a tervek között szerepel az újabb boltok nyitása: idén eddig 11 üzletet adtak át, ebben a - márciusban záruló - pénzügyi évben közel 15 egységet nyitnak.

Per Bank(Fotó: Tesco)
Per Bank azt szeretné, hogy több kisvárost is elérjenek, de úgy látja, hogy a fővárosban is van még fedetlen terület. A növekedési lehetőség adott, ugyanakkor a Tesconak olyan hálózatokkal kell versenyezni, mint az Aldi vagy Lidl, a Spar, és a többi erős konkurens.
Az új vezérigazgató érdekes adatokkal is szolgált a Napi Gazdaságnak adott interjújában: a magyar piacon 15 éve jelenlévő áruházlánc eddig folyamatosan növelte beruházásait, melyek összértéke mára már meghaladja a 330 milliárd forintot. 22 ezer embernek adnak munkát -közülükösszesen hat külföldi.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








