15 °C Budapest

Mire készül a Tesco? Az új vezér elmondta

Pénzcentrum
2009. szeptember 14. 09:32

Elsősorban a kis formátumú üzletekkel lát lehetőséget piaci részesedése növelésére az áruházlánc - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Per Bank, a Tesco-Global Áruházak Zrt. új vezérigazgatója.

A dán származású vezérigazgató szerint az elsődleges cél, hogy a Tesco-Global Áruházak Zrt. üzleteit vonzóbbá tegyék a vásárlók számára. Versenyképesebb árakat, szélesebb választékot szeretnének biztosítani. Továbbra is a tervek között szerepel az újabb boltok nyitása: idén eddig 11 üzletet adtak át, ebben a - márciusban záruló - pénzügyi évben közel 15 egységet nyitnak.


Per Bank(Fotó: Tesco)


Per Bank azt szeretné, hogy több kisvárost is elérjenek, de úgy látja, hogy a fővárosban is van még fedetlen terület. A növekedési lehetőség adott, ugyanakkor a Tesconak olyan hálózatokkal kell versenyezni, mint az Aldi vagy Lidl, a Spar, és a többi erős konkurens.

Az új vezérigazgató érdekes adatokkal is szolgált a Napi Gazdaságnak adott interjújában: a magyar piacon 15 éve jelenlévő áruházlánc eddig folyamatosan növelte beruházásait, melyek összértéke mára már meghaladja a 330 milliárd forintot. 22 ezer embernek adnak munkát -közülükösszesen hat külföldi.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem