Szeptember 4-től várja a vásárlókat a Tesco hipermarket-lánc legújabb tagja Dunakeszin, amely a környezetbarát tervezés és kivitelezés révén Közép-Európában egyedülálló energia-megtakarítási mutatókkal, a hipermarket-lánc eddigi legzöldebb áruháza lett.
Az új áruház felvonultatja mindazon technológiákat, melyek révén akár 50 százalékos energia-megtakarítás is elérhető. A számos innovatív megoldás alkalmazása az áruházlánc azon törekvését erősíti, amely arra irányul, hogy a lehető legnagyobb mértékben csökkentse az üvegházhatású gázok kibocsátását.
Az új áruházban alkalmazott technológiák között megtalálhatóak például a levegő minőségét (légmennyiség és frisslevegő) a mindenkori igény alapján szabályozó rendszerek, valamint különböző hő-visszanyerő berendezések, kondenzációs kazánok és talajszondás hőszivattyú a fűtési rendszerben, a hidrobank rendszerrel kombinált napkollektorok, amelyeket a használati meleg víz előállítására, valamint az épület hűtésére és fűtésére használnak, hálózatra termelő napelemes rendszerek, vagy a korszerű világítás-technika. Jelentős energia-megtakarítást tesznek lehetővé továbbá a kereskedelmi hűtés során alkalmazott megoldások, mint például a fagyasztóbútorok üvegtetővel való lefedése.
Látványos újdonság az áruházban az az érintőképernyővel ellátott display, mely élvezetesen és szemléletesen mutatja be a létesítmény energiatakarékos megoldásait. Emellett a környező iskolák környezetvédelmi oktatását is segíti folyamatosan bővülő, zöld témájú információs anyagaival. A vásárlók olyan kézzelfogható környezetbarát megoldásokkal is találkozhatnak az új áruházban, mint a száz százalékban lebomló, eldobható bevásárlótáska, a visszaváltható ún. "örökzöld" táska, illetve a hosszantartó bevásárlótáskák kínálata.
A dunakeszi áruház több mint 106 embernek ad közvetlenül munkát, a Tesco Üzletsoron található kisboltok (mobiltelefon, ékszer, dohány és hírlap, virág, szépségápolás és állateledel, távol-keleti ajándékbolt, szolgáltató egységek - étterem, gyógyszertár, pénzváltó) alkalmazottai pedig tovább növelik ezt a számot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


